Starcom wybrany przez Amnesty International
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
Umowa ma charakter projektowy, a do obowiązków agencji Starcom będzie należało strategiczne planowanie i zakup kampanii telewizyjnych.
- Po przeanalizowaniu wszystkich ofert, jednogłośnie postawiliśmy na Starcom. Agencja nie tylko najlepiej odpowiedziała na nasze potrzeby, ale również wykazała się profesjonalizmem i dogłębną ekspertyzą. Rekomendacje zaproponowane przez Starcom to dla nas skarbnica wiedzy, co nie pozostawia wątpliwości, że przekazujemy nasz budżet mediowy w dobre ręce. Dodatkowo, oferta przedstawiona przez agencję jest najatrakcyjniejsza pod względem kosztowym, więc zapewnia nam najlepsze dotarcie do grupy docelowej. Wspaniale jest pracować z najlepszymi – mówi Marta Marchlewska-Ziomek, Menadżerka Działu Komunikacji w Amnesty International Polska.
Pierwsza wspólna kampania Starcomu i Amnesty International Polska ruszy w pierwszym kwartale 2024 roku i – zgodnie z założeniami współpracy – będzie obejmowała działania w telewizji.
Amnesty International Polska to nie jedyna organizacja pozarządowa, z którą współpracuje Starcom. W portfolio agencji znajduje się także Fundacja DKMS oraz Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.
***
Amnesty International jest globalnym ruchem ponad 13 mln ludzi, którzy niesprawiedliwość na świecie traktują osobiście i razem zmieniają świat, by każdy mógł korzystać ze swoich praw. Organizacja dąży do świata wolnego od dyskryminacji, gdzie podczas konfliktów zbrojnych ludzie są pod ochroną, a winni naruszeń praw człowieka są osądzeni. W swoich działaniach kieruje się uniwersalnością i niepodzielnością praw człowieka, bezstronnością i niezależnością, solidarnością międzynarodową i skutecznymi działaniami na rzecz konkretnych osób, których prawa zostały złamane. Dzięki skutecznym badaniom, rzecznictwu, kampaniom, akcjom i edukacji oddaje oprawców w ręce sprawiedliwości, zmienia opresyjne prawa i uwalnia ludzi więzionych za wyrażanie swojego zdania.
Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań omnichannel: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu lat utrzymuje pozycję dominującą w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2022”). Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2021, 2022 i 2023, MIXX 2022, a w 2021 roku Innovation. Wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku oraz „Grupa Mediowa” w 2023 roku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Visa, Samsung, ZT Kruszwica, Millennium Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.