Publicis Groupe
Informacje prasowe

Spark Foundry przejmuje obsługę Miele

Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Miele została podjęta w drodze przetargu. 

W ramach zawartej umowy, do obowiązków agencji będzie należało strategiczne planowanie i zakup wszystkich mediów. Pierwsza wspólna kampania, promująca sprzęty do gotowania, charakteryzujące się niemiecką precyzją wykonania, a co za tym idzie trwałością i wysoką jakością, ruszy w styczniu. W nowym roku marka Miele świętuje swoje 125 urodziny i wokół tej okazji planowana jest również specjalna kampania.

Wygrany przetarg to dla mnie niezmiennie duża radość i powód do dumy z całego globalnego Zespołu, którego profesjonalizm, doświadczenie i innowacyjne podejście do strategii mediowej zostało docenione. Cieszę się, że portfolio naszych Klientów rozszerza się o markę w kategorii premium. Jestem pełna nadziei, że ta współpraca przyniesie nam dużo ciekawych wyzwań, a tym samym okazję do wspólnych sukcesów mówi Beata Szcześniak, Dyrektor Generalna Spark Foundry.

Do współpracy z marką Miele zaproszona została również agencja marketingu efektywnościowego Performics, której głównym zadaniem będą działania w obszarze Paid Search i Paid Social.

W 2024 planowane jest rozszerzenie współpracy o inne rynki europejskie.

***

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Blik, Agata, The Lorenz Bahlsen, Sandoz, Mondelez. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2021 zdobyła 2 miejsce w rankingu Agencji mediowych Effie, w 2022 roku została wyróżniona tytułem „Game Changer” przez magazyn Media i Marketing Polska oraz awansowała na 3 miejsce w globalnym rankingu agencji mediowych według raportu „RECMA QualityPack” 2022, utrzymując pozycję High Profile. W 2023 agencja została liderem w zestawieniu RECMA Vitality, klasyfikującym agencje mediowe m.in. pod względem dynamiki rozwoju i skuteczność NB.

Załączniki

docx

Spark Foundry przejmuje obsługę Miele final

docx 57,9 kB
pobierz
Spark Foundry Full Color.jpg

Spark Foundry Full Color

jpg 149,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.