Spark Foundry przejmuje obsługę Miele
Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Miele została podjęta w drodze przetargu.
W ramach zawartej umowy, do obowiązków agencji będzie należało strategiczne planowanie i zakup wszystkich mediów. Pierwsza wspólna kampania, promująca sprzęty do gotowania, charakteryzujące się niemiecką precyzją wykonania, a co za tym idzie trwałością i wysoką jakością, ruszy w styczniu. W nowym roku marka Miele świętuje swoje 125 urodziny i wokół tej okazji planowana jest również specjalna kampania.
Wygrany przetarg to dla mnie niezmiennie duża radość i powód do dumy z całego globalnego Zespołu, którego profesjonalizm, doświadczenie i innowacyjne podejście do strategii mediowej zostało docenione. Cieszę się, że portfolio naszych Klientów rozszerza się o markę w kategorii premium. Jestem pełna nadziei, że ta współpraca przyniesie nam dużo ciekawych wyzwań, a tym samym okazję do wspólnych sukcesów – mówi Beata Szcześniak, Dyrektor Generalna Spark Foundry.
Do współpracy z marką Miele zaproszona została również agencja marketingu efektywnościowego Performics, której głównym zadaniem będą działania w obszarze Paid Search i Paid Social.
W 2024 planowane jest rozszerzenie współpracy o inne rynki europejskie.
***
Spark Foundry
Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Blik, Agata, The Lorenz Bahlsen, Sandoz, Mondelez. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2021 zdobyła 2 miejsce w rankingu Agencji mediowych Effie, w 2022 roku została wyróżniona tytułem „Game Changer” przez magazyn Media i Marketing Polska oraz awansowała na 3 miejsce w globalnym rankingu agencji mediowych według raportu „RECMA QualityPack” 2022, utrzymując pozycję High Profile. W 2023 agencja została liderem w zestawieniu RECMA Vitality, klasyfikującym agencje mediowe m.in. pod względem dynamiki rozwoju i skuteczność NB.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.