Zenith ponownie wybrany przez OBI
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Obi przedłuża tym samym trwającą od 2016 współpracę z Zenithem w obszarze strategii, planowania oraz zakupu mediów online i offline.
– Na wygraną Zenitha złożyło się wiele czynników, z czego najważniejsze to najlepsza na rynku strategia, doskonałe zrozumienie naszego biznesu, zaangażowanie Zespołu oraz zaufanie, którym darzymy pracujący dla nas od lat team mediowy. Zenith to partner, na którym zawsze można polegać i wierzę, że nasza współpraca przyniesie nam jeszcze wiele kolejnych sukcesów – komentuje Agnieszka Radawiec, Dyrektorka Marketingu OBI.
– Niezwykle cieszymy się z wygranej. OBI to rodzaj Klienta, którego cenimy najwyżej – nastawiony na wynik, głodny innowacji i ciągle podnoszący poprzeczkę w zakresie produktów i usług. Sukcesy osiągamy wspólnie, Team Zenith ramię w ramię z Zespołem OBI – dodaje Anna Bartoszewska, Dyrektorka Generalna Zenith.
Obi – w formule Power of One – współpracuje również z innymi agencjami należącymi do Publicis Groupe: Performics oraz Saatchi & Saatchi.
Zenith:
Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicja jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy niemal 200 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje sie ponad 60 czotowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą: Pepsico, AmRest (KFC, Pizza Hut), Rossmann, Adamed, Swarovski, Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux czy Animex. Zenith znajduje się na 2 miejscu w rankingu „Overall Activity Volume 2022” opublikowanym przez RECMA w lipcu 2023 roku, ze wzrostem biznesu o ponad 29% (za ostatnie 3 lata na poziomie aż 74,6%) i udziałem w rynku na poziomie 8,6%. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2023 roku otrzymała Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku" magazynu Media & Marketing Polska. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA „The Qualitative Evaluation Poland" w 2023.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.