Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zmiany w strukturze i awanse w Starcom

Agencja Starcom ogłosiła powołanie trojga nowych Partnerów Zarządzających. Awanse otrzymują Ola Cichemska, Wiktor Skokowski ioraz Sebastian Szade i tym samym dołączają do zespołu zarządzającego Agencją pod przewodnictwem Magdy Kolenkiewicz – Dyrektorki Generalnej, wspieranej przez Małgorzatę Łokieć – Partnerkę Zarządzającą Starcomu.

– Zmiany w Starcomie i wynikająca z nich rozbudowa struktury na poziomie zarządczym, związane są z dynamicznym rozwojem Agencji, wejściem w nowe obszary kompetencji, zgodnie z nowym pozycjonowaniem firmy oraz rosnącą złożonością naszego biznesu. To oczywiście także docenienie roli Oli, Wiktora i Sebastiana w organizacji – ich pracy, odpowiedzialności, relacji z Klientami, wkładu merytorycznego oraz zaangażowania w budowanie pozycji Starcomu. Jestem niezwykle dumna, że mogę role Partnerów Zarządzających przekazać właśnie tym osobom – komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektorka generalna Starcomu.

Ola Chajn-Cichemska – Managing Partner. People & Culture – jej dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem zespołami klienckimi oraz obsługą klientów zostały rozszerzone o działania związane z tworzeniem – przy współpracy z działem Talent & Capability Publicis Groupe – i wdrażaniem strategii rozwoju kompetencji zespołów klienckich oraz programów motywacyjnych, mających na celu przyciągnięcie, zaangażowanie i rozwój pracowników, a także dbaniem o kulturę organizacyjną Agencji. Ola Cichemska związana jest ze Starcomem od początku istnienia firmy.

Wiktor Skokowski – Managing Partner. Commercial– poza obsługą klientów i zarządzaniem zespołami klienckimi, odpowiada także za współzarządzanie oraz nadzór nad obszarami biznesowymi zorientowanymi na wzrost biznesu Agencji. Są nimi: opracowywanie, wdrażanie, monitorowanie strategii biznesowej organizacji szeroko pojęty business development, aw tym rozwijanie nowych rynków, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych w obszarze omnichannel, a także pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów czy współpracę z kluczowymi Partnerami. Historia współpracy Wiktora Skokowskiego ze Starcomem sięga 2004 roku.

Sebastian Szade – Managing Partner. Strategy & Innovations– kieruje 7-osobowym działem Strategii Starcomu, a jego odpowiedzialność polega na rozwijaniu najwyższych na rynku kompetencji strategicznych Agencji w obszarze omnichannel – projektowaniu całościowego ekosystemu na ścieżce konsumenta w oparciu o dane i wiedzę płynącą z badań i analityki oraz rozwój (wraz ze specjalistycznymi działami Publicis Groupe) innowacyjnych produktów w obszarze digitalu, takich jak content & advocacy czy retail media.

Małgorzata Łokieć – Managing Partner Operations– od 2017 na stanowisku Partnerki Zarządzającej w Starcomie, poza obowiązkami związanymi z zarządzaniem zespołami klienckimi i obsługą klientów, odpowiada za rozwój narzędzi wspierających pracę agencji, a także tworzenie efektywnych struktur zespołowych, w tym hubów międzynarodowych oraz - w oparciu o kompetencje Publicis Groupe - multiscycplinarnych zespołów klienckich wraz z transferami w obrębie Grupy Publicis. W Starcomie Małgorzata Łokieć pracuje od 2006 roku.

 

O AGENCJI STARCOM:

Starcomjest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań omnichannel: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu lat utrzymuje pozycję dominującą w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2022”). Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2022, Effie 2021, MIXX 2022, a w 2021 roku Innovation. Wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku oraz „Grupa Mediowa” w 2023 roku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Visa, Samsung, ZT Kruszwica, Millennium Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.

 

Załączniki

docx

Starcom nowi Partnerzy Zarządzający final

docx 25,1 MB
pobierz
Wiktor Skokowski_2_Starcom.jpg

Wiktor Skokowski 2 Starcom

jpg 4,3 MB
pobierz
Sebastian Szade_1_Starcom.jpg

Sebastian Szade 1 Starcom

jpg 6,8 MB
pobierz
Ola Chajn-Cichemska_2_Starcom.jpg

Ola Chajn-Cichemska 2 Starcom

jpg 5,3 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.