Zmiany w strukturze i awanse w Starcom
Agencja Starcom ogłosiła powołanie trojga nowych Partnerów Zarządzających. Awanse otrzymują Ola Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski ioraz Sebastian Szade i tym samym dołączają do zespołu zarządzającego Agencją pod przewodnictwem Magdy Kolenkiewicz – Dyrektorki Generalnej, wspieranej przez Małgorzatę Łokieć – Partnerkę Zarządzającą Starcomu.
– Zmiany w Starcomie i wynikająca z nich rozbudowa struktury na poziomie zarządczym, związane są z dynamicznym rozwojem Agencji, wejściem w nowe obszary kompetencji, zgodnie z nowym pozycjonowaniem firmy oraz rosnącą złożonością naszego biznesu. To oczywiście także docenienie roli Oli, Wiktora i Sebastiana w organizacji – ich pracy, odpowiedzialności, relacji z Klientami, wkładu merytorycznego oraz zaangażowania w budowanie pozycji Starcomu. Jestem niezwykle dumna, że mogę role Partnerów Zarządzających przekazać właśnie tym osobom – komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektorka generalna Starcomu.
Ola Chajn-Cichemska – Managing Partner. People & Culture – jej dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem zespołami klienckimi oraz obsługą klientów zostały rozszerzone o działania związane z tworzeniem – przy współpracy z działem Talent & Capability Publicis Groupe – i wdrażaniem strategii rozwoju kompetencji zespołów klienckich oraz programów motywacyjnych, mających na celu przyciągnięcie, zaangażowanie i rozwój pracowników, a także dbaniem o kulturę organizacyjną Agencji. Ola Cichemska związana jest ze Starcomem od początku istnienia firmy.
Wiktor Skokowski – Managing Partner. Commercial– poza obsługą klientów i zarządzaniem zespołami klienckimi, odpowiada także za współzarządzanie oraz nadzór nad obszarami biznesowymi zorientowanymi na wzrost biznesu Agencji. Są nimi: opracowywanie, wdrażanie, monitorowanie strategii biznesowej organizacji szeroko pojęty business development, aw tym rozwijanie nowych rynków, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych w obszarze omnichannel, a także pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów czy współpracę z kluczowymi Partnerami. Historia współpracy Wiktora Skokowskiego ze Starcomem sięga 2004 roku.
Sebastian Szade – Managing Partner. Strategy & Innovations– kieruje 7-osobowym działem Strategii Starcomu, a jego odpowiedzialność polega na rozwijaniu najwyższych na rynku kompetencji strategicznych Agencji w obszarze omnichannel – projektowaniu całościowego ekosystemu na ścieżce konsumenta w oparciu o dane i wiedzę płynącą z badań i analityki oraz rozwój (wraz ze specjalistycznymi działami Publicis Groupe) innowacyjnych produktów w obszarze digitalu, takich jak content & advocacy czy retail media.
Małgorzata Łokieć – Managing Partner Operations– od 2017 na stanowisku Partnerki Zarządzającej w Starcomie, poza obowiązkami związanymi z zarządzaniem zespołami klienckimi i obsługą klientów, odpowiada za rozwój narzędzi wspierających pracę agencji, a także tworzenie efektywnych struktur zespołowych, w tym hubów międzynarodowych oraz - w oparciu o kompetencje Publicis Groupe - multiscycplinarnych zespołów klienckich wraz z transferami w obrębie Grupy Publicis. W Starcomie Małgorzata Łokieć pracuje od 2006 roku.
***
O AGENCJI STARCOM:
Starcomjest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań omnichannel: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu lat utrzymuje pozycję dominującą w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2022”). Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2022, Effie 2021, MIXX 2022, a w 2021 roku Innovation. Wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku oraz „Grupa Mediowa” w 2023 roku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Visa, Samsung, ZT Kruszwica, Millennium Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.