Zenith_Awans w strukturach Growth Team
Elżbieta Tusień awansowała na stanowisko Head of Content Strategy w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Wraz ze swoim zespołem odpowiedzialna jest za planowanie i realizację kompleksowych strategii i aktywacji z zakresu marketingu treści i doświadczeń dla kluczowych klientów Agencji.
Elżbieta Tusień od 12 lat związana jest z Grupą Publicis i Zenith, gdzie odpowiada za tworzenie strategicznych rekomendacji i wdrożenia integrujące influencerów, gaming, marketing muzyczny oraz eventy z celami biznesowymi i marketingowymi Klientów agencji. W zakres jej obowiązków wchodzą także działania konsultingowe, takie jak audyty contentowe. Elżbieta raportuje bezpośrednio do Bartosza Brennka, Strategy Directora w Zenith.
Tusień to doświadczona strateżka, wyspecjalizowana w pracy z branżami: FMCG, beauty, finanse i marketing. Na swoim koncie posiada szereg wyróżnień i nagród w konkursach zarówno efektywnościowych, jak i kretywnych m.in.: Effie, MIXX i Kreatura.
***
Zenith:
Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy niemal 200 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje sie ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą: Pepsico, AmRest (KFC, Pizza Hut), Rossmann, Adamed, Swarovski, Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux czy Animex. Zenith znajduje się na 2 miejscu w rankingu „Overall Activity Volume 2022” opublikowanym przez RECMA w lipcu 2023 roku, ze wzrostem biznesu o ponad 29% (za ostatnie 3 lata na poziomie aż 74,6%) i udziałem w rynku na poziomie 8,6%. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2023 roku otrzymała Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku" magazynu Media & Marketing Polska. W 2024 została okrzyknięta „Sukcesem Roku” przez Press Panorama Reklamy. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA „The Qualitative Evaluation Poland" w 2023.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.