Publicis Groupe
Informacje prasowe

Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław Ambasadorami marki Plusssz

Marka Plusssz - znana z szerokiej gamy produktów spółki „POLSKI LEK” Sp. z o.o. należącej do Grupy Maspex jednej z największych w branży FMCG w Europie Środkowo – Wschodniej - nawiązała współpracę z wybitnymi polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław. Marka Plusssz chce promować aktywność fizyczną wśród Polaków i wspierać ich sportowe cele. Partnerstwo z Ambasadorami wpisuje się w cykl kampanii taktycznych marki, którym przyświeca ta myśl.

Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii z udziałem Wilfredo Leona i Aleksandry Mirosław odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Starcom (agencja omnichannelowa), LiquidThread (agencja digitalowo-contentowa), przy ścisłej współpracy z Zespołem Marketingu POLSKI LEK.

Wilfredo Leon to polski siatkarz kubańskiego pochodzenia. Od czterech lat w narodowej reprezentacji naszego kraju, z którą zdobył w zeszłym roku złoto w Mistrzostwach Europy i został wybrany MVP turnieju. Jest jednym z najwybitniejszych zawodników w historii tego sportu. We wrześniu zeszłego roku podczas zagrywki posłał piłkę z prędkością 138 km/h, a jego zasięg w ataku to aż 380 cm. Zadebiutował w reprezentacji Kuby mając zaledwie 14 lat, w turnieju eliminacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. W swoim CV przyjmujący ma mnóstwo trofeów: cztery puchary i mistrzostwa Rosji, cztery zwycięstwa w Lidze Mistrzów, dwa triumfy w Klubowych Mistrzostwach Świata, dwa puchary i trzy superpuchary Włoch, trzy wicemistrzostwa Italii oraz trzy mistrzostwa Kuby. Prywatnie jest współwłaścicielem klubu siatkarskiego Anioły Toruń i Akademii Wilfredo Leona mającej na celu popularyzację siatkówki wśród najmłodszych.

Aleksandra Mirosław to polska zawodniczka uprawiająca wspinaczkę sportową na czas. Zachwyca świat sportu swoimi wynikami. Można o niej przeczytać, że jest niczym "spiderwoman". Jest dwukrotną mistrzynią świata i dwukrotną mistrzynią Europy we wspinaczce na czas. W 2021 roku zajęła 4. Miejsce we wspinaczce sportowej podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio wygrywając konkurencję wspinaczki na czas ustanawiając rekord świata po raz pierwszy w karierze z czasem 6,84s. W kolejnych latach poprawiała go kilkukrotnie, aktualny rekord świata należący do Aleksandry Mirosław wynosi 6,24 s. Polka dokonała tego w eliminacjach zawodów w Rzymie w 2023 roku, zdobywając kwalifikację do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

Jak widać powyżej wyniki Ambasadorów Plusssza są imponujące i pokazują, że człowiek jest stworzony do pokonywania własnych granic i bicia kolejnych rekordów. Odpowiednia troska o organizm w połączeniu z nieograniczonymi ambicją, pasją i determinacją pozwalają na przełamywanie granic ludzkich możliwości.

„Zarówno Wilfredo Leon, jak i Ola Mirosław są uosobieniem wartości, z którymi utożsamiamy się jako marka Plusssz. Wytrwałość, nieustępliwość, siła mentalna i pasja Oli i Wilfredo są inspiracją dla innych. Tak samo my chcemy inspirować Polaków do aktywności fizycznej i ich w tym wspierać” – mówi Katarzyna Sikorska Dyrektor Marketingu POLSKI LEK.

Współpraca z Ambasadorami zawiera wykorzystanie wizerunku na wielu polach eksploatacji (TV, OOH, POS), ale również aktywny udział Ambasadorów w Kampanii przez publikacje sponsorowane w ramach ich kanałów social media. W ramach Kampanii zaplanowane są działania angażujące konsumentów, takie jak konkursy konsumenckie oraz szeroko pojęte działania Branded Content. Współpraca ze sportowcami została zawarta za pośrednictwem SPORTFIVE Poland.  Plusssz w ramach działań contentowych chce motywować i inspirować odbiorców do stawiania sobie wyzwań oraz do pokonywania własnych słabości.

POLSKI LEK kierując się znajomością potrzeb pacjentów oferuje 301 produktów na rynku polskim i zagranicznym. Dbając o najwyższą jakość i promując zdrowy tryb życia Polski Lek nieustannie się rozwija. W 2023 roku marka Plusssz została Laureatem Effie Awards. Natomiast Polski Lek został wielokrotnie doceniony przez farmaceutów i pacjentów otrzymując tytuły Polska Dobra Marka 2023, Dobra Marka 2023, Super Marka 2023 i Złoty Laur Klienta 2023.Firma Polski Lek dociera do wszystkich kluczowych klientów na rynku farmaceutycznym wspierając swoich partnerów biznesowych poprzez działania edukacyjne i handlowe.

***

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań omnichannel: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu lat utrzymuje pozycję dominującą w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2022”). Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2021, 2022 i 2023, MIXX 2022, a w 2021 roku Innovation. Wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku oraz „Grupa Mediowa” w 2023 roku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Visa, Samsung, ZT Kruszwica, Millennium Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron.

LiquidThread jest agencją digitalowo-contentową należącą do struktur Publicis Groupe w Polsce. Agencja LiquidThread projektuje i wdraża innowacyjne oraz angażuje odbiorców działania content marketingowe, wykorzystując do tego kompetencje strategiczne, kreatywne, produkcyjne, technologiczne oraz znajomość mediów społecznościowych, świata gamingu i influencer marketingu. Przepis na sukces agencji LiquidThread to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera, tak by tworzyć skuteczną komunikację marek. By to osiągnąć, agencja skupia ekspertów z najróżniejszych obszarów: mediów, rozrywki, technologii i digital art. Specjalizuje się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Współpracuje z YOTTA, bo wierzy w moc danych a zespół LiquidThread potrafi wyciągać z nich wnioski, aby lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Kluczowe dla zespołu agencji jest doświadczenie ludzi z markami – jej celem nadrzędnym jest by komunikacja i marki, dla których pracuje były uwielbiane. Agencja tworzy centra kompetencji wspierając agencje należące do Publicis Groupe Polska. Wyniki agencji LiquidThread potwierdzają kilkadziesiąt nagród zdobytych w konkursach reklamowych: Effie Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow. Efektywność i partnerstwo to ważny aspekt filozofii agencji, co przekłada się na fakt, że od 2016 roku eksperci LiquidThread razem z klientami zdobyli 24 statuetki Effie Awards – w konkursie nagradzającym najefektywniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Przypieczętowaniem tych sukcesów jest miejsce na podium dla LiquidThread w Rankingu Agencji Effie 2022.

SPORTFIVE to globalna agencja marketingu sportowego utworzona w 1987 roku, której w większościowym udziałowcem jest amerykański fundusz inwestycyjny H.I.G. Capital. W międzynarodowych strukturach firmy pracuje ponad 1400 doświadczonych konsultantów i ekspertów specjalizujących się w różnych obszarach biznesu sportowego – od pozyskiwania sponsorów, przez zarządzanie i komercjalizację obiektów, po internacjonalizację marek sportowych. SPORTFIVE realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, bogatym doświadczeniu branżowym i międzynarodowych relacjach, strategicznie i kreatywnie łączy marki, właścicieli praw, platformy medialne i fanów tworząc nowoczesne partnerstwa w sporcie. W Polsce współpracuje z wieloma sportowcami, z różnych dyscyplin sportu, na świecie reprezentuje m.in. Manuela Neuera, Jürgen Kloppa czy Alexandra Zvereva.

Załączniki

docx

Plusssz partnerem Wilfredo Leona i Aleksandry Mirosław final

docx 83,9 kB
pobierz
Plusssz_oficjalnym_sponsorem_02_2024.png

Plusssz oficjalnym sponsorem 02 2024

png 4,3 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.