Publicis Groupe
Informacje prasowe

Spark Foundry rzuca wyzwanie technologiczne klientom

Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, tworzy Growth Team, którego głównym zadaniem jest wsparcie klientów w rozwoju dojrzałości cyfrowej, czyli wzrost biznesu w oparciu o strategię innowacji i rozwiązania Data & Tech. Zespołem pokieruje Michał Pyc, nominowany na stanowisko Growth Directora.

Działania Growth Teamu będą odpowiedzią na wyzwania przed jakimi stoją klienci związane z efektywnym zarządzaniem ekosystemem danowym kampanii digital w szczególności w obliczu zmian i wyzwań najbliższego roku. Jednym z głównych obszarów pracy Zespołu będzie wdrażanie rozwiązań z portfela Google Marketing Platform związanych m.in. z zaawansowaną analityką, scoringiem kampanii, optymalizacją konwersji oraz optymalizacją kreacji. Dodatkowo Growth Team będzie wsparciem we wdrożeniach rozwiązań z obszaru zaawansowanej analityki digital tj/ ad verification, attention oraz rozwoju obecności naszych klientów w obszarze retail mediów. W tym celu będzie blisko współpracował z praktykami specjalistycznymi Publicis Groupe – Zespołami Platforms, Performics oraz YOTTA czy NextTECHnow – programem akceleracyjnym Publicis Groupe, skoncentrowanym na budowaniu partnerstw ze startupami z obszaru Martech & Adtech.

Zespół Michała Pyca funkcjonować będzie w Spark Foundry równolegle z zarządzanym przez Małgorzatę Hejkę teamem Strategy & Innovation.

Jako pierwsza i jedna z niewielu w regionie EMEA grup reklamowych, która uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikacje Google Marketing Platform chcemy jeszcze aktywniej inspirować i wspierać Klientów we wdrażaniu rozwiązań GMP. Podejmujemy także szereg innych działań tj. szkolenia, webinary, rekomendacje technologii czy konkretnych produktów, które mają zapewnić wzrost biznesu naszych Klientów. Tego ducha najlepiej rozumie Michał, który współtworzy sukces Sparka od wielu już lat. Jestem przekonana, że doskonale sprawdzi się w nowej roli, bazując na swoim doświadczeniu we współpracy z klientami i ekspertyzie, pomoże nam się rozwijać i osiągać ambitne cele biznesowe, zarówno agencji, jak i naszych Klientów mówi Beata Szcześniak, Dyrektor Generalna Spark Foundry.

Michał Pyc od 20 lat wspiera marketerów w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii komunikacji marek. Od 2015 roku związany jest z Grupą Publicis, a od 2019 roku z agencją Spark Foundry, w której odpowiadał za prowadzenie kluczowych klientów agencji. Prelegent konferencji branżowych (Forum IAB, Kongres Badaczy). Wielokrotny laureat Effie Awards, autor unikalnej i innowacyjnej metaanalizy i raportu „Kreatywność na sterydach” oceniającego wpływ elementów kreacji TV na ROI w kampaniach reklamowych.

***

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak: Blik, Agata, The Lorenz Bahlsen, Sandoz, Mondelez. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2021 zdobyła 2 miejsce w rankingu Agencji mediowych Effie, w 2022 roku została wyróżniona tytułem „Game Changer” przez magazyn Media i Marketing Polska oraz awansowała na 3 miejsce w globalnym rankingu agencji mediowych według raportu „RECMA QualityPack” 2022, utrzymując pozycję High Profile. W 2023 agencja została liderem w zestawieniu RECMA Vitality, klasyfikującym agencje mediowe m.in. pod względem dynamiki rozwoju i skuteczność NB.

Załączniki

Michał Pyc_Spark Foundry.jpg

Michał Pyc Spark Foundry

jpg 340,2 kB
pobierz
docx

Spark Foundry tworzy Growth Team fin

docx 59,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 2200 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis LePont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.