Publicis Groupe
Informacje prasowe

Patrycja Bednarek przechodzi z Empiku do Performics

Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe i obejmuje stanowisko Head of Marketing Automation. Do jej głównych zadań będzie należało tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.

W nowej roli Patrycja będzie odpowiadała za stworzenie oferty produktowej odpowiadającej aktualnym potrzebom klientów oraz rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation. Będzie odpowiedzialna również za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji. W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach nowobiznesowych, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.

Patrycja Bednarek to wysokiej klasy specjalistka w dziedzinie marketingu, z bogatym doświadczeniem nabytym zarówno po stronie agencji, jak i czołowych polskich marketplaców, takich jak Allegro i Empik. Jestem przekonany, że jej ekspertyza oparta na umiejętnościach strategicznych i analitycznych będzie nieoceniona w realizacji projektów oraz nowych celów naszej agencji – mówi Dyrektor Generalny Performics.

Od 2015 roku Patrycja Bednarek związana jest z branżą komunikacji marketingowej. Ostatnio pełniła funkcję Head of Direct Marketing and Marketing Automation w Empik, a wcześniej swoje umiejętności zawodowe rozwijała, pracując dla firm tj. Allegro czy Payback. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation i direct marketing. Jako lider odpowiadała za koordynację prac zespołów, skupionych na budowaniu skutecznych ścieżek konsumenta. Na swoim koncie ma wiele udanych projektów, wdrożeń i strategii komunikacyjnych, które realizowała w oparciu o swoje umiejętności analityczne i techniczne.

***

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 170-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE. W 2023 roku Performics otrzymał Nagrodę Główną oraz tytuł “Digitalowej Agencji Roku” w rankingu magazynu Media & Marketing Polska.

Załączniki

Patrycja Bednarek_Performics.png

Patrycja Bednarek Performics

png 1,4 MB
pobierz
docx

Patrycja Bednarek Head of Marketing Automation w agencji Performics fin

docx 393,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 2200 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis LePont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.