Publicis Groupe
Informacje prasowe

Performics z tytułem PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR

W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.

Diamenty performance, oprócz kategorii głównej (najlepsza kampania B2B i B2C) zostały przyznane w 4 blokach: Performance & Affiliate Marketing, Creative Performance, Strategy Performance i Performance & Affiliate Marketing, w której lauretem dwóch nagród został także Performics. Agencja odebrała statuetki w kategoriach: The most effective short-term performance campaign - za kampanię dla Semilac / Nesperta oraz The Most Effective Omnichannel Campaign - za działania realizowane dla klienta OBI.

Konkurs Performance Marketing Diamonds EU to najważniejsze wydarzenie branży marketingu efektywnościowego nie tylko w Polsce. To także unikatowa możliwość zaprezentowania prac w tej kategorii szerokiej publiczności ekspertów. Nagrody w konkursie są przyznawane agencjom i marketerom, których kampanie znacznie wyróżniły się na tle konkurencji pod względem zasięgu i koncepcji działań. Jesteśmy ogromnie dumny, że nasze prace zostały zauważone i docenione. Tytuł Performanceowej Agencji Roku przyjmujemy z dumą i pokorą” – skomentował Jakub Bielerzewski, General Manager Performics.

Tegoroczna Gala Performance Marketing Diamonds EU była również zwieńczeniem wyjątkowego wydarzenia - pierwszej w historii Europejskiego Szczytu e-Commerce.

 

***

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 190-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE w tym zdobywcą tytułu PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR 2024. W 2023 roku Performics otrzymał Nagrodę Główną oraz tytuł “Digitalowej Agencji Roku” w rankingu magazynu Media & Marketing Polska.

Załączniki

Performics_PMD_prize.jpg

Performics PMD prize

jpg 468,4 kB
pobierz
PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR_Performics_foto.jpeg

PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR Performics foto

jpeg 517,2 kB
pobierz
docx

Performicsz tytułem PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR 2024

docx 393,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 2200 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis LePont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.