Performics z tytułem PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Diamenty performance, oprócz kategorii głównej (najlepsza kampania B2B i B2C) zostały przyznane w 4 blokach: Performance & Affiliate Marketing, Creative Performance, Strategy Performance i Performance & Affiliate Marketing, w której lauretem dwóch nagród został także Performics. Agencja odebrała statuetki w kategoriach: The most effective short-term performance campaign - za kampanię dla Semilac / Nesperta oraz The Most Effective Omnichannel Campaign - za działania realizowane dla klienta OBI.
„Konkurs Performance Marketing Diamonds EU to najważniejsze wydarzenie branży marketingu efektywnościowego nie tylko w Polsce. To także unikatowa możliwość zaprezentowania prac w tej kategorii szerokiej publiczności ekspertów. Nagrody w konkursie są przyznawane agencjom i marketerom, których kampanie znacznie wyróżniły się na tle konkurencji pod względem zasięgu i koncepcji działań. Jesteśmy ogromnie dumny, że nasze prace zostały zauważone i docenione. Tytuł Performanceowej Agencji Roku przyjmujemy z dumą i pokorą” – skomentował Jakub Bielerzewski, General Manager Performics.
Tegoroczna Gala Performance Marketing Diamonds EU była również zwieńczeniem wyjątkowego wydarzenia - pierwszej w historii Europejskiego Szczytu e-Commerce.
***
Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 190-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE w tym zdobywcą tytułu PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR 2024. W 2023 roku Performics otrzymał Nagrodę Główną oraz tytuł “Digitalowej Agencji Roku” w rankingu magazynu Media & Marketing Polska.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 2200 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis LePont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.