Publicis Groupe
Informacje prasowe

Publicis Groupe Polska jako pierwsza firma z CEE z nowym certyfikatem Google – Digital TV

Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.

PG google Digital TV- Przechodzenie użytkowników z telewizji linearnej na cyfrową nabiera coraz większego tempa wraz ze wzrostem popularności usług strumieniowego przesyłania sygnału. W Publicis Groupe mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu strategii i realizacji kampanii z wykorzystaniem wszystkich platform video online, które efektywnie realizują cele biznesowe i komunikacyjne naszych klientów. Cieszymy się, że jako pierwsza firma w regionie CEE zdobyliśmy certyfikat Google Digital TV, który potwierdza naszą ekspertyzę w tym obszarze – mówi Rafał Muciński, Platforms Strategy and Precision Director Publicis Groupe.

Publicis Groupe Polska jest jednocześnie pierwszą międzynarodową grupą komunikacyjną w regionie EMEA, która wcześniej uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikaty Google Marketing Platform: Google Analytics, Conversion Optimization, Campaign Manager, Creative, Display & Video 360 oraz Search Ads 360. Jako Google Marketing Partner, Publicis Groupe Polska ma dostęp do wszystkich narzędzi, szkoleń i wsparcia, które pomagają tworzyć skuteczne i innowacyjne kampanie dla klientów w ekosystemie digitalowym. 

Załączniki

PG_google_Digital_TV.png

PG google Digital TV

png 168,6 kB
pobierz
PG_Digital_TV.mp4

PG Digital TV

mp4 1,3 MB
pobierz
docx

Informacja Prasowa Publicis Groupe Polska jako pierwsza firma z Europy Środkowo-Wschodniej z nowym c

docx 171,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 2200 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis LePont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.