Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zenith: Pierwsza w Polsce kampania na BeReal realizowana dla PepsiCo

Rusza kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot, realizowana na BeReal. Marki należące do PepsiCo są pierwszymi w Polsce, które podjęły komercyjną współpracę z tą platformą społecznościową, z założenia opierającą się na autentyczności i zaangażowaniu użytkowników.

Polscy użytkownicy BeReal zetkną się z przygotowanym z myślą o tej platformie, pełnoreklamowym formatem Pepsi i Flamin’ Hot od początku października. Za całość projektu – od pomysłu do realizacji – odpowiedzialny jest Zespół agencji mediowej Zenith Polska.

PepsiPromo

„PepsiCo to klient, który mocno stawia na innowacyjność, w tym także nowe kanały dotarcia do konsumentów. BeReal natomiast to wciąż niezagospodarowana reklamowo platforma social mediowa, zyskująca szczególne zainteresowanie wśród GenZ, która to grupa z kolei jest bardzo interesująca dla marek, takich jak Pepsi czy Flamin’ Hot. Mamy więc tutaj doskonałe dopasowanie, którego po prostu nie mogliśmy nie wykorzystać – komentuje Agata Szustak, Communications & Business Director w Zenith, odpowiedzialna za współpracę z PepsiCo.

BeReal to francuska aplikacja do udostępniania zdjęć w mediach społecznościowych, wydana w 2020 roku, która zyskała popularność dwa lata temu (56 milionów pobrań w ciągu roku). Zachęca użytkowników do publikowania zdjęć siebie i swojego życia, ale – co w niej najważniejsze – bez filtrów lub edycji zdjęć. Użytkownicy aplikacji otrzymują codzienne, o losowej porze dnia, powiadomienie o treści „Czas na BeReal”, które daje im dwie minuty na zrobienie i opublikowanie selfie.

***

Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy niemal 200 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje sie ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą: Pepsico, AmRest (KFC, Pizza Hut), Rossmann, Adamed, Swarovski, Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux czy Animex. Zenith znajduje się na 2 miejscu w rankingu „Overall Activity Volume 2022” opublikowanym przez RECMA w lipcu 2023 roku, ze wzrostem biznesu o ponad 29% (za ostatnie 3 lata na poziomie aż 74,6%) i udziałem w rynku na poziomie 8,6%. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2024 została okrzyknięta „Sukcesem Roku” przez Press Panorama Reklamy. W 2023 roku otrzymała Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku", w 2024 wyróżnienie i tytuł „Grupy Mediowej Roku” magazynu Media & Marketing Polska. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA „The Qualitative Evaluation Poland" w 2024.

Załączniki

PepsiCo_BeReal.MP4

PepsiCo BeReal

MP4 18,8 MB
pobierz
PepsiPromo.jpg

PepsiPromo

jpg 402,6 kB
pobierz
docx

Zenith BeReal dla PepsiCo final

docx 69,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 2200 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis LePont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.