Zenith: Aleksandra Pająk nową Head of Growth
Aleksandra Pająk po ponad 4 latach wraca do agencji mediowej Zenith. Obejmuje zarządzanie Growth Team - kluczowej jednostki Zenith, odpowiedzialnej m.in. za strategiczne wsparcie klientów Agencji w najbardziej newralgicznych obszarach, takich jak: analityka i badania, transformacja cyfrowa, zarządzanie danymi, rozwój innowacyjności, strategia budowy treści.
Growth Team to zespół ekspertów odpowiedzialny także za rozwój współpracy w ramach Publicis Groupe Power of One (m.in. udane współprace z agencjami kreatywnymi Publicis Groupe – w tym kooperacja na projektach typu DCO – dynamic creative optimization i DDC – data-driven creatives), kluczowe projekty nowo biznesowe oraz projekty edukacyjne (m.in. Zenith Basecamp – digitalowa akademia asystencka).
Aleksandra Pająk jest od ponad 20 lat związana mediami i marketingiem. Jej doświadczenie obejmuje współpracę z klientami z branż tj: moto, FMCG, telecom, RTV AGD, pharma, retail. Ostatnio jako Business Director Value Media zarządzała niemal 40 osobowym świadczącym usługi z zakresu mediów, e-commerce, performance’u. W G1 współtworzyła także projekt z obszaru: knowledge sharing, zbierający learningi agencji z kampanii na poziomie wszystkich styków scieżki zakupowej konsumenta, pomagała rozwijać projekty contentowe. Wcześniej, w agencji mediowej Zenith – z którą związana była przez 16 lat - zarządzała zespołami klienckimi m.in. dla Wedla, Sanofi czy Essity. Na swoim koncie posiada szereg wyróżnień i nagród w konkursach zarówno efektywnościowych, jak i kreatywnych m.in.: Effie, Innovation, Złote Spinacze.
Aleksandra na stanowisko Head of Growth zastąpiła Stanisława Miczela, który objął stanowisko Growth & Transformation Directora w Publicis Groupe.
***
Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy niemal 200 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje sie ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą: Pepsico, AmRest (KFC, Pizza Hut), Rossmann, Adamed, Swarovski, Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux czy Animex. Zenith, już po raz czwarty z rzędu, zajmuje drugie miejsce oraz uzyskuje ocenę DOMINANT w rankingu RECMA „Qualitative”. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2024 została okrzyknięta „Sukcesem Roku” przez Press Panorama Reklamy. W 2023 roku otrzymała Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku", w 2024 wyróżnienie i tytuł „Grupy Mediowej Roku” magazynu Media & Marketing Polska. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA „The Qualitative Evaluation Poland" w 2024.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 2200 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis LePont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.