Publicis Groupe
Informacje prasowe

Starcom: „Covidowe umiejętności” – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej – wyniki badania HX Study

Starcom: „Covidowe umiejętności” – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej – wyniki badania HX Study

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu wielu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem Przebadano kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji, w podziale na trzy obszary czasowe: jak się dana aktywność kształtowała na początku...

czytaj więcej

Zenith: Globalne wydatki na reklamę w branży motoryzacyjnej maleją ponad dwukrotnie szybciej niż rynek

Wydatki w kategorii reklamy motoryzacynej zmniejszą się o 21% w ujęciu globalnym w 2020 roku, przy 9% spadku całego rynku reklamy na świecie Na większości rynków światowych w 2021 roku obserwować będziemy ożywienie, którego skala będzie największa w krajach najbardziej dotkniętych wcześniejszymi spadkami Marki samochodowe wydają więcej na telewizję niż przeciętnie: nadal jest...

czytaj więcej

Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie

Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie

Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy Rusza ósma edycja akcji charytatywnej dla zwierząt „Wspomóż doga za hot-doga” organizowanej przez Performics − agencję marketingu efektywnościowego, należącą do Publicis Groupe. ...

czytaj więcej

Performics dołączył do grona Facebook Marketing Partners_revised

Performics dołączył do grona Facebook Marketing Partners_revised

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymała status oficjalnego Partnera Facebooka. Uczestnictwo w Programie zapewnia jeszcze lepszy i szerszy dostęp do narzędzi, zasobów i wiedzy, zarówno dla samej Agencji jak i jej klientów. ...

czytaj więcej

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%

Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

czytaj więcej

VALORANT CRUNCHIPS CUP – Crunchips stawia na gaming

VALORANT CRUNCHIPS CUP – Crunchips stawia na gaming

Marka Crunchips, należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World, została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant (Riot Games – twórca League of Legends). VALORANT CRUNCHIPS CUP to największy do tej pory turniej Valoranta w Polsce. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa