Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Aventus

Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Aventus

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z firmą pożyczkową Aventus Group Sp. z o.o.. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Zenith od tego momentu odpowiadaza strategię komunikacji i planowanie kampanii telewizyjnych dla marki SMART Pożyczka, należącej do Spółki. ...

czytaj więcej

Starcom świętuje 15-lecie współpracy z WARTĄ kolejnym wygranym przetargiem

Starcom świętuje 15-lecie współpracy z WARTĄ kolejnym wygranym przetargiem

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe ponownie wygrała przetarg na obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej WARTA, przedłużając tym samym trwającą już od 15 lat współpracę. Współpraca pomiędzy firmami będzie kontynuowana na tych samych zasadach, co uprzednio i będzie obejmować szeroko zasięgowe media off-linowe i video online. ...

czytaj więcej

Zenith wygrywa przetarg FoodCare

Zenith wygrywa przetarg FoodCare

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, ponownie zajmie się obsługą mediową FoodCare, właściciela marek tj. Frugo, Black czy Gellwe. Decyzja została podjęta na podstawie przetargu. Zenith będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie oraz zakup mediów tradycyjnych kampanii marki Gellwe. ...

czytaj więcej

Zenith: Wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną z 24% w 2021 roku do 36% w 2022

Zenith: Wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną z 24% w 2021 roku do 36% w 2022

W latach 2021-2023 wydatki na reklamę w branży turystycznej będą rosły od dwóch do sześciu razy szybciej niż cały rynek reklamowy. Rynek reklamy turystycznej powróci do poziomu wydatków sprzed pandemii dopiero w 2023 roku. ...

czytaj więcej

OBI rozszerza współpracę z Performics

OBI rozszerza współpracę z Performics

OBI, sieć sklepów remontowo-budowlanych rozszerza współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, w zakresie performance marketingu i SEM. Do tej pory Performics był odpowiedzialny za działania Paid Social. ...

czytaj więcej

KP przedłuża umowę z Zenith

KP przedłuża umowę z Zenith

Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu. Zenith odpowiada od 2016 roku za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów na rzecz całego portfolio piwnego Kompanii Piwowarskiej. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa