Publicis Groupe
Informacje prasowe

Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki

Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki

Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian. ...

czytaj więcej

Zenith: Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13%, dzięki ożywieniu w branży budowlano-remontowej

Zenith: Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13%, dzięki ożywieniu w branży budowlano-remontowej

  W 2023 roku inwestycje reklamowe w kategorii AGD przekroczą poziom wydatków z sprzed pandemii o 24%. Digital zwiększy udział w wydatkach na reklamę sprzętu AGD z 55% w 2020 do 57% w 2023 roku. Największe wzrosty wydatków reklamowych w kategorii AGD odnotują Indie i Rosja, odpowiednio 18% i 16% rocznie. ...

czytaj więcej

innogy Polska rozpoczyna współpracę ze Spark Foundry

innogy Polska rozpoczyna współpracę ze Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. ...

czytaj więcej

„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt

„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt

Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). ...

czytaj więcej

Zenith testuje format YT Audio Ads

Zenith testuje format YT Audio Ads

Od 22 lipca kampania reklamowa marki Electrolux „Pierz, susz, noś dłużej” prowadzona jest z wykorzystaniem nowego formatu reklamowego YT Audio Ads. Działania, w ramach systemu programmatic zostały przygotowane przez agencję mediową Zenith, należącą do Publicis Groupe i mają zapewnić dotarcie do użytkowników słuchających muzyki, podcastów i innych treści audio na platformie YouTube. ...

czytaj więcej

Starcom HX Study: Wakacje 2021 po polsku

Niemalże połowa Polaków planuje w tym roku wyjechać na urlop, a zdecydowana większość spędzi go w Polsce. Jakie mamy nastawienie do wyjazdów po wielu miesiącach ograniczeń pandemicznych? Czy obawa przed zakażeniem lub kolejną falą restrykcji jest nadal obecna w naszym życiu i przekłada się na skromniejsze plany, czy jest dokładnie odwrotnie i chcemy zrekompensować sobie długi...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa