Oral-B
Informacje prasowe

Oral-B wprowadza na rynek nową szczoteczkę z technologią magnetyczną

Warszawa, 14 września 2021 r. – Podczas wyjątkowego spotkania w Warszawie, marka Oral-B zaprezentowała swój najbardziej rewolucyjny produkt wykorzystujący przełomową technologię magnetyczną, Oral-B iO™. Jest on wynikiem wielu badań i punktem odniesienia dla całej branży. Szczoteczka poza rewolucyjną technologią wykorzystuje także sztuczną inteligencję i już teraz można ją wygrać na stronie marki https://www.oralb.pl/ .

Premiera Oral-B iOTM odbyła się w Muzeum Cosmos w Warszawie. Wzięli w niej udział dziennikarze, influencerzy oraz wyjątkowa gwiazda – Anna Lewandowska, która została ambasadorką marki Oral-B. Gościom zaprezentowano szczoteczkę, która wykorzystuje technologię magnetyczną, prawdziwy przełom w szczotkowaniu i higienie jamy ustnej. Dzięki połączeniu energii mikrowibrujących włókien z okrągłą główką Oral-B, czyszczenie jest skuteczne i delikatne, a użytkownicy cieszą się długotrwałym uczuciem profesjonalnej czystości każdego dnia. Zmianie uległa nie tylko technologia szczoteczki, ale także jej interfejs. Został on zaprojektowany przy udziale ponad 1800 konsumentów, którzy poświęcili wiele godzin na testowanie szczoteczki iO™. Oral-B iO™ zapewnia wyjątkowe doznania podczas szczotkowania i jest wynikiem aż 6 lat badań z udziałem specjalistów, a 250 patentów sprawia, że Oral-B iO™ jest wyjątkowym produktem. To coś więcej niż nowa szczoteczka do zębów, to innowacyjna technologia.

Imprezę prowadził Marcin Prokop w towarzystwie… robota. Goście mogli podziwiać także magnetyczny występ grupy MultiVisual. Całe wydarzenie będzie można obejrzeć już 26 września o godzinie 19:30 na kanale YouTube marki Oral-B. „Na ten dzień marka Oral-B przygotowała też niezwykłą niespodziankę. Mamy nadzieję na dobrą pogodę, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem nad Warszawę wzbije się wtedy 70 dronów, które stworzą niezwykłe artystyczne widowisko nad Wisłą. Pokaz będzie można zobaczyć na żywo o godzinie 19.50. Animacje najlepiej obserwować z bulwarów wiślanych. Osoby, które nie dotrą tego dnia do stolicy, będą mogły podziwiać drony podczas transmisji online na kanale YouTube marki Oral-B”  – powiedziała Barbara Penconek, Brand Director Oral Care, P&G Central Europe.

Wyjątkowa szczoteczka dostępna jest w sprzedaży od września 2021 oraz można ją wygrać na stronie marki Oral-B.

Załączniki

Oral B - fot_ Justyna Swies-20.jpg

Oral B - fot Justyna Swies-20

jpg 5,3 MB
pobierz
Oral B - fot_ Justyna Swies-21.jpg

Oral B - fot Justyna Swies-21

jpg 6,3 MB
pobierz
Oral B - fot_ Justyna Swies-08.jpg

Oral B - fot Justyna Swies-08

jpg 6,7 MB
pobierz
Oral B - fot_ Justyna Swies-15.jpg

Oral B - fot Justyna Swies-15

jpg 5,3 MB
pobierz
Oral B - fot_ Justyna Swies-27.jpg

Oral B - fot Justyna Swies-27

jpg 2,6 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Sylwia Dybka

Account Manager

MSL


O Oral-B

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów o wartości ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

O Procter & Gamble

P&G posiada szerokie portfolio wiodących i cieszących się dużym zaufaniem marek, które oferują konsumentom na całym świecie wysokiej jakości produkty, między innymi: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks® i Whisper®. Firma P&G działa w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com/, aby uzyskać najnowsze wiadomości i informacje o firmie P&G i jej markach.