Firewall Zero Hour Operacja: Nightfall zadebiutuje 21 maja
Warszawa, 16 maja 2019 roku – Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o kolejnym sezonie gry Firewall Zero Hour, który zadebiutuje w PlayStation Store 21 maja 2019 roku. Operacja Nightfall, bo taki tytuł nosi najnowsza aktualizacja, znacząco zmienia dotychczasowy model rozgrywki. Jedną z najważniejszych nowości jest zupełnie nowy, ograniczony czasowo system rozwoju obejmujący misje, zadania oraz nagrody służące do personalizacji najemnika.
Nowy sezonowy system postępu misji, zadań i nagród
Operacja: Nightfall zmienia poprzedni system wyzwań, nadając mu zdecydowanie większego znaczenia oraz wprowadza nową pulę nagród do personalizacji postaci. W ramach tygodniowych wyzwań, na każdego z graczy czekać będzie nowa misja, której wykonanie zostanie nagrodzone zestawem przedmiotów. Dodatkowo, pojawią się opcjonalne, codzienne zadania, których realizacja przyniesie kolejne punkty doświadczenia oraz wirtualną walutę - Crypto.
Co tydzień, na wszystkich graczy, czeka jedno tygodniowe wyzwanie całkowicie za darmo. Wykupienie Op-Pass umożliwi dostęp do dodatków premium oraz bonusowych misji i zdobycie sezonowych elementów personalizacji. Poniżej znajduje się infografika obrazująca zawartość nowej aktualizacji:
Wszyscy gracze, którzy wykupią OP-Pass oraz ukończą komplet 24 misji będą mogli kupić legendarną skórkę do broni Okoro’s Volkov w cenie 250 000 Crypto.
Nowe mapy i najemnicy:
Razem z aktualizacją do gry trafiają nowa mapa Hangar oraz najemnik Ruby, której debiut wprowadza również nową umiejętność „Thief” (możliwość pozyskania Crypto z martwego przeciwnika). Lokacja natomiast to ogromny hangar samolotowy będący częścią wojskowego lotniska w Malezji. Mapa będzie dostępna dla wszystkich, natomiast Ruby oraz jej wyjątkowa umiejętność tylko dla graczy posiadających Op-Pass („Thief” będzie ekskluzywny tylko do końca sezonu, później jego wykup za 12 000 Crypto otrzymają możliwość gracze z poziomem 12).
Nowe bronie
Aktualizacja to również premiera trzech nowych broni: the Richardson SG12, Sarge, oraz Raptor, które zdobyć będzie można dzięki realizacji cotygodniowych misji.
Nowe UI oraz QOL
To, co rzuci się graczom w oczy po aktualizacji gry, będzie zupełnie odmienione UI. Dzięki temu, wszystkie nowości takie jak misje czy zadania będą dobrze widoczne w głównym menu. Dodatkowo, gracze na pewno zauważą kilka drobnych zmian mających usprawnić nawigację w lobby oraz podnieść jakość rozgrywki, np. optymalizacja składów, możliwość personalizacji najemników, zmiana lokalizacji laptopów na mapach Bunkier oraz Compound czy usprawnienie SFH headshotów.
Nowe AI
Tryb treningu multiplayer PVE również otrzyma aktualizację, która zmienia zachowania AI dając tym samym zupełnie nowe odczucia w czasie rozgrywki. Postaci kierowane mają od teraz zachowywać się jak prawdziwi gracze, stosując charakterystyczne zagrywki takie jak wyważanie drzwi, czy intuicyjne, stosowne do sytuacji wykorzystywanie wyposażenia.
Nowe sposoby na zdobycie dodatkowej zawartości
Od 21 maja, wszyscy gracze otrzymają różne możliwości na uzyskanie dodatkowej zawartości w grze. Dodatkowo, do dnia premiery aktualizacji, wszyscy gracze powinni dostrzec zmiany również wewnątrz PS Store w regionie europejskim oraz amerykańskim. Wcześniej dodatki i elementy personalizacji zostaną przeformatowane do 7 specjalnych zestawów, które kupić będzie można tylko przez 7 dni. Po 21 maja, wszystkie przedmioty będą do zdobycia w formie nagród za wykonanie poszczególnych misji. Wszystkie szczegóły dotyczące ofert można znaleźć tutaj.
Firewall Zero Hour to strategiczny FPS, w którym gracze muszą korzystać z pracy zespołowej i arsenału sprzętu, aby zdobyć lub zabezpieczyć bazę danych z cennymi informacjami. W tej dynamicznej grze drużynowej liczy się przede wszystkim współpraca. Wybierać można spośród 12 doświadczonych najemników charakteryzujących się unikatowym uzbrojeniem, które można ulepszać wraz z rozwojem profilu gracza. Najnowszy tytuł studia First Contact Entertainment wykorzystuje w pełni moc PlayStation VR i rzuca graczy w sam środek każdej operacji, z widokiem w 360 stopniach na całą strefę walk. Dzięki dźwiękowi 3D można usłyszeć każdy ruch wroga, a pełna wolność poruszania się pozwoli szybko realizować założone decyzje taktyczne. Aby zyskać jeszcze większą przewagę na polu bitwy gracze mogą skorzystać z precyzyjnego śledzenia kontrolera celowniczego PlayStation Aim i odpowiednio wymierzyć każdy strzał.
Gra została zaprojektowana w ten sposób, aby położyć jak największy nacisk na współpracę i rywalizację między graczami. Tryb szkolenia,(przeznaczony dla jednego gracza) jest tylko wstępem, pozwalającym nauczyć się podstawowych zasad rozgrywki i zdobyć potrzebne w rozwoju profilu punkty doświadczenia. Jednak najważniejszym i dającym jednocześnie najwięcej emocji z gry jest tryb kontraktów, czyli multiplayer pozwalający na jedyną w swoim rodzaju rywalizację pomiędzy prawdziwymi osobami wyposażonymi w PlayStation VR i aktywną subskrypcję PS Plus.
Film promujący najnowszy dodatek do gry Firewall: Zero Hour można znaleźć tutaj.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Pamela Gintowt-Clark
Senior Marketing Campaign Manager
Sony Interactive Entertainment Polska
Mariusz Pietraszek
Senior Account Executive
MSL Group
Sony Interactive Entertainment Europe Ltd – informacje
Firma Sony Interactive Entertainment Europe (SIEE), mająca siedzibę główną w Londynie, w Wielkiej Brytanii, jest odpowiedzialna za markę PlayStation® oraz grupę produktów i usług oferowanych w 109 regionach, dla których SIEE jest jest przedstawicielem firmy Sony Interactive Entertainment (SIE). Innowacyjne rozwiązania PlayStation są dostępne na rynku od chwili premiery oryginalnego systemu PlayStation, która miała miejsce w Japonii w 1994 roku. Rodzina produktów i usług PlayStation obejmuje PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation™Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now oraz cenione gry PlayStation oferowane przez firmę SIE Worldwide Studios.