PlayStation Polska
Informacje prasowe

Marvel’s Iron-Man VR zadebiutuje 3 lipca!

Warszawa 12 maja, 2020 roku: Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o nowej dacie premiery gry Marvel’s Iron-Man VR. Ten długo wyczekiwany, dedykowany dla PlayStation VR[1], tytuł pojawi się w PlayStation Store oraz u wybranych partnerów handlowych 3 lipca 2020 roku.

Poczuj się jak Iron-Man

Najnowsze dzieło studia Camouflaj zabiera graczy do czasów, gdzie Tony Stark skończył już z produkowaniem broni i postanowił wykorzystać technologię do walki ze złem jako Iron-Man. Po kilku latach kariery jako znany na całym świecie super bohater Tony pada ofiarą tajemniczego Ducha, hakerki i aktywistki występującej przeciw korporacjom, która wykorzystuje starą broń produkcji Stark Industries. Starając się obalić jego imperium, Duch atakuje siedziby korporacji Starka rozsiane po całym świecie, sprawiając, że sytuacja jest coraz bardziej krytyczna, a końcowe starcie jest nieuniknione.

Za pomocą dwóch kontrolerów ruchu PlayStation Move[2], gracze mogą poczuć moc repulsorów odrzutowych i wzbić się w przestworza, by zrobić użytek z legendarnych rodzajów broni Iron Mana. Każdy będzie mógł rozwijać sprzęt Tony’ego Starka, dostosowywać  do swoich potrzeb pancerz Iron Mana i zdobywać niesamowite zdolności. To wszystko będzie potrzebne, by stawić czoła jednemu z największych przeciwników Iron-Mana w emocjonujących starciach o najwyższą stawkę.

PlayStation VR – domowe centrum rozrywki

PlayStation VR to najprostszy w użyciu i łatwo dostępny sposób, by doświadczyć zaawansowanych wrażeń wirtualnej rzeczywistości we własnym salonie. Do rozpoczęcia przygody z PS VR wystarczy dowolna konsola PlayStation 4 oraz PlayStation Camera. Nowoczesny wyświetlacz HD OLED, możliwość śledzenia ruchów głowy w zakresie 360 stopni oraz dźwięk 3D, umieszcza użytkownika „w samym środku” gry i pozwala cieszyć się interakcjami z niezwykle realistycznym otoczeniem. Gogle zaprojektowano z niezwykłą precyzją i udoskonalono tak, aby były jak najlżejsze i zapewniały wygodę podczas wielogodzinnej zabawy.  13 października minęło 2 lata odkąd gracze na całym świecie mogą zanurzyć się w wirtualnym świecie oferowanym przez PlayStation VR. Po 24 miesiącach na rynku sprzedanych zostało ponad 3 miliony egzemplarzy, co pokazuje, że platforma została doceniona przez ogromną rzeszę graczy. Ostatnie premiery znakomicie przyjętych tytułów takich jak Blood & Truth, AstroBot czy Firewall Zero Hour to niezbite dowody na ciągły rozwój PlayStation VR oraz poszerzanie portfolio liczącego już ponad 250 gier i aplikacji dostępnych w PlayStation Store.

[1] PlayStation®VR nie jest przeznaczone dla dzieci poniżej 12 roku życia. Aby korzystać z funkcji VR, potrzebne są systemy PlayStation 4, PlayStation VR oraz PlayStation Camera.

[2] Do gry wymagane są dwa kontrolery ruchu PS Move. Sprzedawane oddzielnie.

Załączniki

docx

20200512_Premiera_Marvels_Iron-Man_3_lipca.docx

docx 127,3 kB
pobierz
Marvel's Iron-Man VR.jpg

Marvel's Iron-Man VR.jpg

jpg 453,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Pamela Gintowt-Clark

Senior Marketing Campaign Manager

Sony Interactive Entertainment Polska

Mariusz Pietraszek

Senior Account Executive

MSL Group


Sony Interactive Entertainment – informacje

Uznawana za światowego lidera rozrywki interaktywnej i cyfrowej firma Sony Interactive Entertainment (SIE) jest odpowiedzialna za markę PlayStation® i związaną z nią rodziną produktów i usług. Innowacyjne rozwiązania PlayStation są dostępne na rynku od chwili premiery oryginalnego systemu PlayStation, która miała miejsce w Japonii w 1994 roku. Rodzina produktów i usług PlayStation obejmuje PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation™Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now, PlayStation™Vue oraz cenione gry PlayStation oferowane przez firmę SIE Worldwide Studios. Firma SIE, której główna siedziba znajduje się w kalifornijskim San Mateo, jest należącą w całości do Sony Corporation filią tej firmy, prowadzącą działalność na całym świecie i mającą siedziby lokalne w Kalifornii, Londynie i Tokio.