Warszawa, 20 października 2023 roku: Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o najważniejszej premierze tego roku, czyli Marvel’s Spider-Man 2. Z okazji premiery gry, w Warszawie zorganizowano wiele atrakcji dla graczy i społeczności PlayStation.
Premiera Marvel’s Spider-Man 2
Marvel’s Spider-Man 2 to długo wyczekiwana kontynuacja serii tworzonej przez studio Insomniac Games, w której gracze po raz pierwszy mogą doświadczyć historii z perspektywy dwóch bohaterów – Petera Parkera i Milesa Moralesa. Główna fabuła gry pozwoli przejąć kontrolę nad oboma Spider-Manami w różnych momentach kampanii. W otwartym świecie można natychmiast przełączać się między nimi i eksplorować Nowego York, który został powiększony m.in. o Queens i Brooklyn.
Marvel’s Spider-Man 2 debiutuje dziś, ale gra zdążyła już zebrać znakomite recenzje wśród krytyków. Jej wynik w serwisie Metacritic to aż 91 punktów na 100 możliwych.
Aktywności premierowe
Z okazji premiery, nieopodal biura polskiego oddziału PlayStation powstała wyjątkowa instalacja dla społeczności graczy. Przestrzeń Browarów Warszawskich, wielofunkcyjny projekt Echo Investment, została udekorowana motywami z Marvel’s Spider-Man 2. Dodatkowo w przyszłym tygodniu wystartuje konkurs fotograficzny, a jego głównym tematem będą schody, które zostały specjalnie przygotowane z okazji premiery gry.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na Instagramie PlayStation Polska.
Brand space PlayStation
Z okazji premiery Marvel’s Spider-Man 2, gracze będą mieli wyjątkową okazję, aby odwiedzić niedawno otwarty brand space PlayStation i spotkać swoich ulubionych twórców, m.in. Jacoba, Tivolta, czy Akopa Szostaka. Przez cały tydzień premierowy, będzie można spotykać się z nimi w przestrzeni PlayStation, wspólnie zagrać w najnowszy tytuł od Insomniac Games
i przetestować wiele produktów PlayStation oraz Sony.
W brand space PlayStation są dostępne wszystkie aktualne produkty i akcesoria z ekosystemu PlayStation 5, a także wiele pamiątek ze starszych generacji konsol. Poza tym, znajdują się w nim 4 stanowiska do gry, specjalna strefa VR, w której można ograć najnowsze tytuły na PlayStation VR2, a także strefa PC dedykowana tytułom PlayStation Studios wydanym na tę platformę.
Przestrzeń jest wyposażona także w trzy stworzone z myślą o graczach 65-calowe telewizory BRAVIA XR serii X90L oraz jeden 98-calowy telewizor z tej samej serii. Posiadają one unikatowe rozwiązania firmy Sony do optymalizacji jakości obrazu podczas grania i streamingu, takie jak Auto HDR Tone Mapping (automatyczne odwzorowywanie odcieni HDR) i Auto Genre Picture Mode (dostosowywanie trybu obrazu do gatunku). Do dyspozycji gości jest również dostępny najnowszy monitor 4K Full Array LED Sony INZONE M9.
Więcej informacji na temat aktywności w brand space PlayStation zorganizowanej z okazji premiery Marvel’s Spider-Man 2 znajduje się na tej stronie.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Pamela Gintowt-Clark
Senior Marketing Campaign Manager
Sony Interactive Entertainment Polska
Mariusz Pietraszek
Senior Account Executive
MSL Group
Sony Interactive Entertainment – informacje
Uznawana za światowego lidera rozrywki interaktywnej i cyfrowej firma Sony Interactive Entertainment (SIE) jest odpowiedzialna za markę PlayStation® i związaną z nią rodziną produktów i usług. Innowacyjne rozwiązania PlayStation są dostępne na rynku od chwili premiery oryginalnego systemu PlayStation, która miała miejsce w Japonii w 1994 roku. Rodzina produktów i usług PlayStation obejmuje PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation™Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now, PlayStation™Vue oraz cenione gry PlayStation oferowane przez firmę SIE Worldwide Studios. Firma SIE, której główna siedziba znajduje się w kalifornijskim San Mateo, jest należącą w całości do Sony Corporation filią tej firmy, prowadzącą działalność na całym świecie i mającą siedziby lokalne w Kalifornii, Londynie i Tokio.