Kampania społeczna LUBIĘ! #niehejtuje jako odpowiedź na problem hejtu w Internecie
Już 1 czerwca w galerii Poznań Plaza odbędzie się jeden z dwóch głównych eventów promujących kampanię LUBIĘ! #niehejtuje. Akcja organizowana jest przez markę odzieżową Reporter Young i biorą w niej udział młodzi wokaliści: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2.
- Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób. Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu – mówi Dyrektor ds. Marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.
- Cieszymy się, że możemy zaangażować się w tę słuszną inicjatywę i popieramy tego typu działania – powiedział Wojciech Węgorzewski, Dyrektor Galerii Poznań Plaza.
Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland, którzy wykonują piosenkę promującą kampanię - To co ważne (https://www.youtube.com/watch?v=RIuUDQCDdqk).
W trakcie eventu w Poznań Plaza będzie można usłyszeć piosenkę, wykonaną na żywo przez trójkę artystów oraz zobaczyć teledysk, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel informacyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w Internecie.
Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!” (https://www.youtube.com/watch?v=_6df3OJaAPg), mający zachęcić dzieci do bezpiecznego spędzania wakacji.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager
MSL
POZNAŃ PLAZA
Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. m2 klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza obecne są marki premium: Tous, Molton oraz popularne sklepy sieciowe: New Look, Promod, Zara i Reserved. Powodzeniem wśród klientów centrum cieszy się supermarket Piotr i Paweł. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.
Poznań Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.
Więcej informacji:
www.facebook.com/CH.Poznan.Plaza
https://www.instagram.com/poznanplaza/