Marka Always i Polski Czerwony Krzyż łączą siły, aby wspólnie wspierać uczennice w Polsce.
Zapraszamy na konferencję prasową, podczas której zainaugurowana zostanie najnowsza kampania społeczna Always i PCK – #AkcjaDonacja. Na spotkaniu porozmawiamy o problemie ubóstwa menstruacyjnego wśród nastolatek w Polsce oraz sposobach minimalizowania jego skutków.
Kiedy: 29 stycznia br. o godz. 10:30
Gdzie: Siedziba Polskiego Czerwonego Krzyża, ul. Mokotowska 14, Warszawa, piętro 2
W konferencji wezmą udział:
Małgorzata Szukała - Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów PCK
Adrianna Harasymowicz – Dyrektor Kategorii, Procter&Gamble
Always jest światowym liderem kategorii produktów ochrony kobiecej. Oferuje szeroką gamę produktów dla kobiet, dostosowaną do indywidualnych preferencji, różnych typów budowy ciała, zróżnicowanego miesiączkowania. Portfolio Always zawiera następujące linie produktów: podpaski Always Ultra, Always Sensitive, Always Platinium, wkładki Always. Więcej informacji na: http://www.everydayme.pl/, https://www.facebook.com/mydziewczyny
Procter&Gamble
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.