„Delikatna nie znaczy słaba” – rusza nowa kampania redefiniująca kobiecą siłę z ambasadorką Always Natalią Bukowiecką
Kampania marki Always pod hasłem „Delikatna nie znaczy słaba”, której ambasadorką jest Natalia Bukowiecka, polska lekkoatletka, olimpijka i mistrzyni Europy, to inicjatywa mająca na celu zmianę sposobu postrzegania kobiecej siły. Marka od lat wspierająca dziewczyny, zarówno podczas menstruacji, jak i w codziennym życiu, stawia na ważne przesłanie: kobiety mają prawo do delikatności, odpoczynku i troski o siebie. Z myślą o nich Always stworzył ulepszoną wersję swoich podpasek – z nową, jeszcze miększą warstwą wierzchnią, łączącą delikatność materiału i niezawodną ochronę.
Siła nie zawsze wyraża się w stanowczej postawie, nieustępliwości czy ciągłym przekraczaniu granic. Wręcz przeciwnie – to również odwaga, by wsłuchać się w potrzeby własnego ciała, dać sobie przestrzeń na regenerację i nie czuć się winną z tego powodu. Kobiety nie muszą niczego udowadniać światu i ignorować własne samopoczucie czy słabszy dzień. Ich wartość i wytrwałość są niepodważalne – niezależnie od tego, czy właśnie stają na starcie biegu na 400 metrów, czy zostają w domu, by zadbać o siebie.
– W ciągu ostatnich lat znacząco zmieniła się percepcja w postrzeganiu swojej siły u kobiet. Dziesięć, piętnaście lat temu najbardziej aspirującą postawą kobiecą była umiejętność ogarniania wielu rzeczy na raz. Multitasking był przedstawiany jako podstawa siły kobiecej i jej umiejętności działania na wielu polach. Czas pandemii pokazał, że jest to droga do wiecznego poczucia bycia niewystarczającą. Ostatnie lata pokazują, że siła kobieca to sprawczość w zakresach, które kobieta uznaje za ważne. Jest coraz mniejsza presja na bycie idealną w każdym zakresie. Ważne jest, aby działać i nie tracić sił na rzeczy, które nie są tego warte – mówi Dorota Peretiatkowicz, socjolożka i współtwórczyni Instagramowego konta Socjolożki.pl.
Marka Always, od lat wspierająca kobiety w budowaniu ich siły i poczucia własnej wartości, rusza z nową kampanią „Delikatna nie znaczy słaba”, której celem jest redefinicja kobiecej mocy i zachęcenie dziewczyn do bycia wyrozumiałymi dla siebie. Takie podejście jest bliskie także nowej ambasadorce marki, Natalii Bukowieckiej, polskiej lekkoatletce specjalizującej się w biegu na 400 metrów, mistrzyni olimpijskiej, świata i Europy, rekordzistce Polski i jednej z najlepszych sprinterek w historii naszego kraju.
– Jako sportsmenka wiem, jak ważne jest słuchanie swojego ciała – nie tylko na bieżni, ale także na co dzień. Czasem największą siłą, jaką możemy okazać, jest powiedzenie sobie: dziś zwalniam, bo dbam o siebie – mówi Natalia Bukowiecka, ambasadorka marki Always. – Jestem ogromnie dumna, że mogę być częścią kampanii marki Always, która mówi o sile kobiet, wyrażającej się na różne sposoby – od zdecydowanych działań po wyrozumiałość dla samej siebie. My kobiety powinnyśmy wzajemnie wspierać się w takim podejściu i pielęgnować je w sobie. To przesłanie jest dla mnie niezwykle ważne, zarówno w sporcie, jak i na co dzień – dodaje sportsmenka.
Inauguracja współpracy marki Always i Natalii Bukowieckiej miała miejsce w 2024 roku z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu. Wtedy wspólnym celem było zachęcenie do przełamywania tabu wokół miesiączki w sporcie i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu okresu na zawodniczki.
– Po sukcesie kampanii „To nowy okres”, w której razem z Natalią poruszaliśmy ważny temat miesiączki w sporcie, przyszedł czas na nowe wyzwania. Niezwykle cieszymy się, że będziemy je realizować z tak wyjątkową ambasadorką. Kampania „Delikatna nie znaczy słaba” to dla nas kolejny ważny etap w budowaniu przestrzeni, w której dziewczyny i kobiety mogą się przekonać, że czasem największym zwycięstwem jest umiejętność zwolnienia i okazania sobie delikatności – mówi Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji w P&G Europa Centralna.
Nowy wymiar komfortu – miękkość bez kompromisów
Nadrzędnym celem marki Always jest wspieranie kobiet przez dostarczanie im najlepszych produktów menstruacyjnych. Wsłuchując się w głos konsumentek, producent rozwija swoje portfolio adekwatnie do potrzeb pań i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Efektem takiego podejścia jest najnowsza innowacja w podpaskach Always, czyli nowa, delikatna warstwa wierzchnia, teraz 5 razy miększa od swojej poprzedniczki! Zastosowanie innowacyjnej technologii pozwala zaoferować niezawodną ochronę i wyjątkowy komfort dla skóry.
– W Always wierzymy, że innowacyjne podejście zaczyna się przede wszystkim od zrozumienia potrzeb kobiet i oferowania dostosowanych do oczekiwań rozwiązań. Dlatego nieustannie wsłuchujemy się w głosy naszych użytkowniczek i przekuwamy je w realne zmiany. Nasza najnowsza innowacja w podpaskach Always jest tego efektem. Bo komfort należy się każdej kobiecie, szczególnie podczas okresu – mówi Mariola Mirek.
Gdy delikatność staje się siłą w działaniu
„Delikatna nie znaczy słaba” to coś więcej niż zwykła kampania. Aby dotrzeć do jak największego grona kobiet, marka Always zaplanowała wiele szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, mediowych, influencerskich oraz promocyjnych, które mają na celu dotarcie do kobiet tam, gdzie naprawdę są – w mediach, w sklepach, w codziennym życiu – i przypomnieć im, że delikatność to także moc.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Marka Always
Razem tworzymy nową definicję siły
Always od ponad 35 lat wspiera kobiety na całym świecie, przełamuje tabu wokół menstruacji i dostarcza niezbędne produkty higieniczne, które towarzyszą paniom w trakcie okresu i poza nim. Zaspokaja potrzeby dziewcząt i kobiet, które nie boją się przekraczać własnych granic, ale też z troską podchodzą do swoich potrzeb. Kampania „Delikatna nie znaczy słaba” to kolejny krok w misji marki, która przypomina, że każda z nas ma prawo być delikatna i nadal pozostać silną. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.everydayme.pl/marki/always/.
Procter&Gamble
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.