Lenovo
Informacje prasowe

Jaka powinna być gra, by zasłużyła na miano fenomenalnej? Analiza wyników konkursu Lenovo Fenomen Wygrania [infografika oraz animacja]

Z końcem ubiegłem roku firma Lenovo zakończyła konkurs pt. Fenomen Wygrania, w którym uczestnicy musieli zmierzyć się z kreatywnym zadaniem, polegającym na zrecenzowaniu jednej, dowolnie wybranej przez siebie, gry. Na podstawie prawie 1400 przesłanych zadań konkursowych, została również przeprowadzona szczegółowa analiza, która pozwoliła wyróżnić cechy, jakie powinna posiadać gra, by zasługiwała na miano fenomenalnej.

Zdaniem większości uczestników konkursu gra fenomenalna to taka, która zapada w pamięć, wzrusza oraz pozbawia snu. Przy jej wyborze gracze często kierują się pochodzeniem, prawie 35 proc. ankietowanych wskazało, że decyduje się na zakup gier amerykańskich. Gry polskiego pochodzenia znajdują się na 4. miejscu (8 proc. badanych). Wielkość przychodów z amerykańskiego rynku gier w 2019 to 36,9 mld $, dla porównania w Polsce wynosi on 596 mln $. 19 proc. ankietowanych preferuje gry akcji, z czego 15 proc. wskazało na gry Role-Playing Game. Na kolejnych miejscach znalazły się gry First Person Shooter (10 proc. badanych) oraz gry strategiczne (Real Time Strategy i turowe – 9 proc). Ważne jednak, by gra była stosunkowo nowa – ponad połowa ankietowanych sięga po gry stworzone w 2010 roku lub później. Co ciekawe, zdaniem respondentów gry nie muszą być wyłącznie na konsole – 27 proc. odpowiedzi to tytuły dostępne wyłącznie na pecety!

Nagrodami głównymi w konkursie pt. Fenomen Wygrania był laptop gamingowy Lenovo Legion Y530, plecak Y Gaming Armored Backpack oraz mysz Legion RGB M200 Gaming Mouse.

Infografika w osobnym załączniku oraz link do animacji: https://youtu.be/O6s9D6keMks.

Załączniki

docx

Jaka powinna być gra by zasłużyła na miano fenomenalnej_info prasowe.docx

docx 33,2 kB
pobierz
1.png

1.png

png 403,6 kB
pobierz
2.png

2.png

png 141,2 kB
pobierz
3.png

3.png

png 80,0 kB
pobierz
4.png

4.png

png 72,2 kB
pobierz
5.png

5.png

png 249,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Agnieszka Kowalska

Account Manager

Publicis Media

Aleksandra Dąbrowska

Junior Account Executive

Publicis Media

Bartosz Dul

Junior Account Manager

Publicis Media