Firma Lenovo Polska partnerem interaktywnego widowiska modowego
21 stycznia 2020 r. na warszawskiej Ochocie odbyło się jedyne w swoim rodzaju wydarzenie łączące technologię z modą i sztuką. Podczas multimedialnego wernisażu inaugurującego nową kolekcję marki Roberta Kupisza, firma Lenovo zaprezentowała w niekonwencjonalny sposób szeroką gamę swoich produktów.
W Starej Elektrowni przy ul. Winnickiej 3 w Warszawie miało miejsce wydarzenie, na którym zaprezentowano zupełnie inne, nowoczesne i innowaycjne oblicze pokazu mody oraz standardowej prezentacji produktowej. Wszystko po to, by zanurzyć się w niezwykłym multimedialnym doświadczeniu, skrojonym na miarę naszych czasów.
- Firma Lenovo jest liderem nowych technologii, które dynamicznie rozwijają się zarówno w świecie biznesu, jak i na rynku konsumenckim. Technologie Smart Home oparte na sztucznej inteligencji, asystenci głosowi, składane ekrany, jak w przypadku zdobywcy 43 nagród na tegorocznych targach CES Lenovo ThinkPad X1 Fold, to coś co powoli staje się naszą rzeczywistością. Zdajemy sobie sprawę ze znaczącego wpływu, jaki wywiera rozwój technologii na branżę fashion, z jednej strony technologie VR, AR i technologie dotykowe odkrywają nowe możliwości projektowania, z drugiej zaś strony widzimy włączanie elementów technologicznych do powstających kreacji – przykładowo interaktywna część czapki czy bluzki sterowane telefonem to już nie tylko gadżety z filmów science-fiction, a zdaje się wchodzący na rynek trend – stąd też pomysł aby zaangażować się w interaktywny pokaz mody marki Kupisz. Jednocześnie kolekcja #89byRobertKupisz, czyli powrót do przełomu lat 80-tych i 90-tych, łączy się z polską premierą najnowszego urządzenia motorola razr będącego przykładem implementacji innowacyjnych elastycznych ekranów w designie nawiązującym do kultowego, pierwszego modelu motorola razr z 2004 roku, który był jednym z najlepiej sprzedających się smartfonów w historii – powiedziała Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist & Brand Expert w Lenovo Polska.
Doświadczenie obejmowało 3 sfery: modę, sztukę oraz technologię. Modę reprezentowała najnowsza kolekcja Roberta Kupisza, #89byRobertKupisz, sztukę – instalacje stylizowane na dzieła muzeum sztuki nowoczesnej, a technologię – laptopy, tablety oraz monitory marki Lenovo oraz telefony Motorola. Zamiast klasycznego pokazu mody, uczestnicy wydarzenia mogli indywidualnie obcować z kolekcją marki Kupisz na multimedialnym wernisażu, podczas którego moda była równie ważna, co brand experience. Około 400 gości miało okazję zobaczyć jak produkty Lenovo wpisały się w nowoczesne instalacje jako nośniki wizualne będące integralną częścią prezentowanej kolekcji.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Aleksandra Dąbrowska
Junior Account Executive
Publicis Media
O firmie Lenovo
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.
LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.
O marce Qπш Robert Kupisz
Qπш Robert Kupisz to polska marka odzieżowa obecna na rynku od 2011 roku. Kolekcje projektanta charakteryzuje rockowy, nonszalancki styl, który w szybkim czasie wpisał się w estetykę polskiego streetwear’u. W ofercie marki oprócz sezonowych kolekcji, znajduje się linia Qπш Forever, którą stanowią bestsellerowe produkty, utrzymane w typowej dla Kupisza stylistyce grunge.