Lenovo
Informacje prasowe

Firma Lenovo została sponsorem tytularnym motocyklowego Grand Prix Dorna Sports — Gran Premio di San Marino e della Riviera di Rimini 2020

Po podpisaniu umowy sponsorskiej z Dorna w 2019 r. firma Lenovo zostanie sponsorem tytularnym Gran Premio di San Marino e della Riviera di Rimini 2020. Tym samym po raz pierwszy stanie się wiodącym partnerem na imprezie motocyklowej wysokiej rangi. Wyścigi noszące oficjalną nazwę Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini odbędą się w dniach 11–13 września 2020 r. na torze Misano World Circuit Marco Simoncelli.

Grand Prix Dorna korzysta zarówno z samej technologii dostarczonej przez firmę Lenovo, jak i laptopów ThinkPad™, Lenovo Legion™, komputerów stacjonarnych ThinkCentre™ i ThinkStation™, monitorów ThinkVision™, wszechstronnych akcesoriów oraz serwerów ThinkSystem™. Dzięki rozwiązaniom od Lenovo, tegoroczne Mistrzostwa Świata FIM MotoGP™ będą transmitowane online do setek milionów fanów z całego świata.

Od zeszłego roku Lenovo jest także partnerem technologicznym MotoGP. Jako globalna lider technologiczny firma Lenovo oferuje rozwiązania wspierające zarówno codzienną pracę biurową, jak i te działania, które związane są z analizą i przetwarzaniem danych z technicznie zaawansowanych czujników. Od roku 2018 ważnym partnerem technologicznym MotoGP jest również marka gamingowa Lenovo Legion, która przyczyniła się do rekordowych sukcesów na E-sportowych Mistrzostwach MotoGP. 

„Profesjonalne sporty motorowe w zadziwiający sposób łączą fanów i podnoszą ich na duchu” — powiedział Luca Rossi, starszy wiceprezes Intelligent Devices Group w Lenovo. „Podczas gdy oczy wielu osób z całego świata będą zwrócone na Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini, my będziemy mieć zaszczyt sponsorować Grand Prix, oferując inteligentniejsze technologie Lenovo i umacniać partnerstwo z Dorna Sports”.

Pau Serracanta, dyrektor zarządzający Dorna Sports, powiedział: „Z przyjemnością zapowiadamy, że Lenovo będzie sponsorem tytularnym na wyścigach w Misano, ponieważ w ten sposób zacieśniamy współpracę z jedną z największych na świecie firm komputerowych, a marka Lenovo zajmie pierwszoplanową pozycję przed tak wielkim gronem kibiców. Nasze partnerstwo z Lenovo to powód do wielkiej dumy dla MotoGP i jestem przekonany, że nasza współpraca będzie owocna także w przyszłości”.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem https://www.motogp.com/.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Agnieszka Kowalska

Account Manager

Publicis Media

Aleksandra Dąbrowska

Junior Account Executive

Publicis Media

Bartosz Dul

Junior Account Manager

Publicis Media


Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.