Konkurs LenovoZone: RekomendAkcja – zarekomenduj produkt, który masz lub znasz, pomóż innym w podjęciu decyzji i wygraj laptopa Lenovo ThinkBook 15
Wybór idealnego komputera bywa prawdziwym wyzwaniem. Orientujesz się w trendach technologicznych i chcesz pomóc w wyborze innym, a przy okazji wygrać ThinkBooka 15? Weź udział w konkursie LenovoZone: RekomendAkcja!
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę https://lenovozone.pl/produkty/ i do dowolnie wybranego sprzętu Lenovo dodać jego krótką rekomendację. Wpis może być krótki i ogólnie opisywać urządzenie lub skupić się na konkretnych cechach, które Twoim zdaniem czynią go wartym zakupu.
Zarekomenduj model, który sam posiadasz lub po prostu dobrze go znasz. W konkursie liczy się oryginalność, kreatywność i umiejętność wskazania charakterystycznych dla danego sprzętu cech. Im więcej wymienisz argumentów przemawiających za Twoim faworytem, tym większa szansa na wygraną.
Podejmij wyzwanie – przekonaj niezdecydowanych! Konkurs potrwa do 31 sierpnia 2020 r.
Zamieszczając swoją rekomendację pomagasz innym wybrać odpowiedni sprzęt.
Szczegóły konkursu i regulamin dostępne są TUTAJ.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Aleksandra Dąbrowska
Junior Account Executive
Publicis Media
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.
LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.