Adam Dyszkiewicz nowym Business Development Managerem & Solution Evangelist w Lenovo Polska
Do polskiego oddziału Lenovo dołączył Adam Dyszkiewicz. Objął stanowisko Business Development Managera & Solution Evangelist. Adam będzie się skupiał m.in. na rozwoju sprzedaży portfolio urządzeń dedykowanych do biznesu marki Lenovo.
Adam Dyszkiewicz posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży IT, gdzie zajmował stanowiska w obszarze sprzedaży, zarządzania produktem, marketingu i Services. Adam przeszedł do zespołu Lenovo z Fujitsu, gdzie w ostatnim czasie był odpowiedzialny za dystrybucję i rozwój sprzedaży rozwiązań Data Center oraz edukację rynku.
Swoje doświadczenie wykorzysta do rozwoju sprzedaży oferty biznesowej Lenovo, a także poszerzania wiedzy Klientów i Partnerów firmy na temat portfolio produktów, dostępnych usług oraz rozwiązań Lenovo. Ponadto będzie też wspierał bezpośrednio sprzedaż, aby zmaksymalizować wyniki marki Lenovo w Polsce.
Adam Dyszkiewicz posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka oraz ukończył wyższe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Aleksandra Dąbrowska
Junior Account Executive
Publicis Media
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.
LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.