Lenovo
Informacje prasowe

Sztuczna inteligencja jest ważna, ale wsparcie IT zorientowane na człowieka stanowi klucz do satysfakcji i produktywności pracowników

  • Globalne badanie przeprowadzone wśród pracowników wykazało, że 74% z nich uważa, że nieefektywne wsparcie IT wpływa na morale i ogranicza produktywność, natomiast 87% z zadowoleniem przyjmuje coraz szersze wykorzystanie AI do rozwiązywania problemów IT.
  • Lenovo Premier Support Plus łączy AI i interakcję z człowiekiem, zapewniając proaktywne, predykcyjne, bezproblemowe i bezpośrednie wsparcie IT, zaprojektowane specjalnie, aby sprostać potrzebom dzisiejszego hybrydowego stylu pracy wielu organizacji.

Hong Kong i Morrisville, NC, 14 marca 2023 - Dziewięciu na dziesięciu pracowników (87%) uznaje, że AI ma do odegrania pozytywną rolę w pomaganiu im w utrzymaniu produktywności, natomiast ośmiu na dziesięciu (81%) preferuje połączenie AI i pracy specjalistów IT - wynika z danych Lenovo.

Nowe globalne badanie[1] ujawnia, że większość z 12 000 badanych pracowników (91%) uważa, że byliby bardziej produktywni, gdyby ich problemy informatyczne w pracy były rozwiązywane szybko i skutecznie. Kolejne 74% twierdzi, że słabe wsparcie IT zmniejszyło ich motywację do pracy. Wyniki wskazują na konieczność wprowadzenia wydajnego i skutecznego systemu wsparcia informatycznego, który będzie w stanie obsłużyć dzisiejszy hybrydowy model pracy.

Respondenci badania widzą kluczowe korzyści płynące z IT napędzanego przez AI w rozwiązywaniu problemów przy minimalnych zakłóceniach ich pracy. Sztuczna Inteligencja może zidentyfikować i rozwiązać problemy związane z IT automatycznie, oraz przy wykorzystaniu wsparcia 24/7 nawet w weekendy i święta.

"W miarę jak miejsca pracy ewoluowały wraz z rozwojem pracy hybrydowej, wsparcie IT dla pracowników stanowiło duże wyzwanie dla wielu organizacji. Wraz  ze zwiększającą się dostępnością usług w chmurze, rozwojem cyfrowej transformacji i metaverse, środowiska IT organizacji będą tylko bardziej złożone, więc skuteczne wsparcie IT stanie się jeszcze bardziej kluczowe dla doświadczenia i morali pracowników" - powiedział John Stamer, Wiceprezes i Dyrektor Generalny, Global Product Services w Lenovo.

Premier Support Plus oferuje usługi, które są niezbędne zarówno dla bieżących potrzeb firm organizujących hybrydowy styl pracy, jak i cyfrowej transformacji w organizacjach, łącząc to, co najlepsze z obu światów - zaawansowaną sztuczną inteligencję dla inteligentniejszych, prewencyjnych usług, a jednocześnie zapewniając pomoc specjalisty tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna, dla bezproblemowego i bezpośredniego wsparcia IT, którego poszukują pracownicy.

Premier Support Plus to najbardziej kompleksowa usługa wsparcia informatycznego na rynku i odpowiedź na potrzeby firm, które chcą być gotowe na przyszłość, oferując właściwe rozwiązanie poprawiające doświadczenie i satysfakcję pracowników, niezbędne do zatrzymania talentów na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku.

Według badania 62% respondentów stwierdziło, że jest zadowolonych z zarządzania przez ich firmę w pracy hybrydowej, ale nadal znaczna część, bo 38% respondentów, uznaje, że jest neutralna lub niezadowolona ze swoich doświadczeń związanych z pracą.

Premier Support Plus został opracowany z myślą o kluczowych problemach przedsiębiorstw i użytkowników końcowych, aby zaoferować najbardziej kompleksową usługę wsparcia i ochrony przed problemami informatycznymi:

  • Analityka predykcyjna sterowana przez AI umożliwia proaktywne i prewencyjne wykrywanie problemów, a także zdolność do identyfikacji i rozwiązywania wielu z nich.
  • Ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem zapewnia ochronę wykraczającą poza tradycyjną gwarancję systemową, chroniąc urządzenia przed niezamierzonymi upadkami, zalaniami i uderzeniami.
  • Usługa Keep Your Drive zachowuje dyski twarde użytkowników i zapewnia pełną własność danych klienta, które mogą być przechowywane lub usuwane na warunkach klienta, co zwiększa poziom ochrony danych i zapewnia zgodność z wymogami dotyczącymi prywatności i bezpieczeństwa przechowywania danych.
  • Usługi Sealed Battery przedłużają wsparcie dla baterii nawet o trzy lata, w ramach których przydzielani są certyfikowani przez Lenovo technicy, aby w razie potrzeby zapewnić skuteczną i wydajną wymianę baterii, co minimalizuje przestoje i zwiększa stabilność działania całej firmy.
  • Premier Support Plus to również możliwość korzystania z wielu globalnych usług takich jak Accidental Damage Protection, Keep Your Drive i Sealed Battery w dowolnym miejscu na świecie.

Biorąc pod uwagę znaczenie produktywności i doświadczenia pracowników, Premier Support Plus oferuje również przedsiębiorstwom dedykowany Services Engagement Manager, zapewniający proaktywne raportowanie i śledzenie zasobów.

"Aktywne działania CIO do napędzania cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa nigdy nie były tak bardzo kluczowe. Działy IT muszą każdego dnia dbać o to, aby pracownicy mieli jak najlepsze doświadczenia z nimi związane. Dlatego oprócz bycia coraz bardziej godnym zaufania partnerem w inteligentnej transformacji, jesteśmy również niezwykle skoncentrowani na dostarczaniu praktycznych innowacji" - powiedział Stamer.

Misją firmy Lenovo jest zapewnienie organizacjom praktycznej i zrównoważonej technologii, która napędza innowacyjność i gotowość na przyszłość. Niedawno firma Lenovo wprowadziła na rynek serię rozwiązań PC, w tym nowe urządzenia ThinkPad, ThinkCentre i IdeaPad, które mają pomóc użytkownikom w jeszcze efektywniejszym dostosowaniu się do wdrożenia hybrydowych środowisk pracy.

Lenovo Premier Support Plus jest już dostępny. Dowiedz się więcej podczas globalnego wydarzenia wirtualnego 15 marca 2023 roku. Zdobądź informacje na temat tego, jak technologia może zwiększyć doświadczenie pracowników, i zobacz z pierwszej ręki, jak Premier Support Plus może rozwiązać problemy związane ze wsparciem IT. Aby uzyskać więcej informacji i zapisać się, kliknij tutaj.  

[1] Globalne badanie przeprowadzone przez YouGov na zlecenie Lenovo, w którym wzięło udział 12 000 pracowników na dziesięciu kluczowych rynkach, w tym w Australii, Brazylii, Chinach kontynentalnych, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Japonii, Singapurze, Wielkiej Brytanii i USA, zostało przeprowadzone w dniach 23 lutego - 3 marca 2023 r.  

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Agnieszka Kowalska

Account Manager

Publicis Media


Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) to globalna firma technologiczna o przychodach rzędu 70 mld USD, zajmująca miejsce #171 w rankingu Fortune Global 500, zatrudniająca 82 000 osób na całym świecie i obsługująca codziennie miliony klientów na 180 rynkach. Skupiając się na śmiałej wizji dostarczania inteligentnych technologii dla wszystkich, Lenovo wykorzystało swój sukces największej na świecie firmy komputerowej poprzez dalszą ekspansję w kluczowych obszarach wzrostu, takich jak serwery, pamięci masowe, urządzenia mobilne, rozwiązania i usługi. Ta transformacja wraz ze zmieniającymi świat innowacjami Lenovo buduje bardziej integracyjne, godne zaufania i zrównoważone społeczeństwo cyfrowe dla każdego i wszędzie. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę https://www.lenovo.com i zapoznaj się z najnowszymi wiadomościami za pośrednictwem naszego StoryHub.