Lenovo
Informacje prasowe

Lenovo prezentuje raport ESG za okres 2023/2024

Lenovo prezentuje raport ESG za okres 2023/2024

Lenovo informuje o wiodącej w branży reprezentacji kobiet na stanowiskach technologicznych, postępach w realizacji celów dotyczących redukcji emisji do 2030 roku oraz proaktywnym zarządzaniu w celu stworzenia bardziej intuicyjnej sztucznej inteligencji dla wszystkich użytkowników w 18. ...

czytaj więcej

Lenovo wprowadza ThinkShield Firmware Assurance dla głębokiej ochrony powyżej i poniżej poziomu systemu operacyjnego

24 czerwca 2024 r. – LenovoTM ogłosiło wprowadzenie ThinkShield Firmware Assurance jako części swojego portfolio rozwiązań klasy korporacyjnej w zakresie cyberbezpieczeństwa. ThinkShield Firmware Assurance to jedno z niewielu istniejących rozwiązań OEM dla komputerów, które umożliwia głęboką widoczność i ochronę poniżej poziomu systemu operacyjnego. ...

czytaj więcej

Poczuj każdy dźwięk z Lenovo Tab Plus – tabletem z ośmioma głośnikami dla miłośników muzyki

Poczuj każdy dźwięk z Lenovo Tab Plus – tabletem z ośmioma głośnikami dla miłośników muzyki

11,5-calowy tablet do rozrywki z ośmioma głośnikami JBL® dostarcza głębokie basy i wyraziste wysokie tony – zapewnia doskonałe wrażenia audio 20 czerwca 2024 r. – Lenovo™ zaprezentowało dziś Lenovo Tab Plus, tablet, który zapewnia wyjątkowe wrażenia audio dzięki ośmiu głośnikom JBL o strukturze matrycy Hi-Fi z systemem DolbyAtmos®. ...

czytaj więcej

Ruszyła druga edycja akcji „Lenovo i polski gaming”! Kup sprzęt gamingowy Lenovo i otrzymaj pakiet gier polskich twórców

Ruszyła druga edycja akcji „Lenovo i polski gaming”! Kup sprzęt gamingowy Lenovo i otrzymaj pakiet gier polskich twórców

17 czerwca 2024 – Już od dzisiaj rusza druga edycja akcji „Lenovo i polski gaming”, w ramach której przy zakupie sprzętu gamingowego Lenovo można otrzymać pakiet wybranych przez siebie gier stworzonych przez polskich wydawców. ...

czytaj więcej

Podpisanie przez Lenovo zobowiązania Agencji ds. Cyberbezpieczeństwa i Bezpieczeństwa Infrastruktury „Secure by Design”

Lenovo dołączyło do innych liderów branży technologicznej jako jedna z pierwszych firm, które podpisały w dniu 8 maja dobrowolne zobowiązanie „Secure by Design” amerykańskiej Agencji ds. Cyberbezpieczeństwa i Bezpieczeństwa Infrastruktury (CISA). Inicjatywa ta, która obecnie koncentruje się na produktach i usługach oprogramowania dla przedsiębiorstw, oprogramowaniu lokalnym, usługach w chmurze i oprogramowaniu jako usłudze (SaaS), zobowiązuje liderów branży technologicznej, takich jak Lenovo, do poczynienia w dobrej wierze widocznych i wymiernych postępów w siedmiu wspólnych obszarach zainteresowania. Obszary te to: uwierzytelnianie wieloskładnikowe (MFA), domyślne hasła, ograniczanie klas luk w zabezpieczeniach, łatki bezpieczeństwa, polityka ujawniania luk w zabezpieczeniach, powszechne luki w zabezpieczeniach i narażenia (CVE) oraz dowody włamań.

czytaj więcej

GRUPA LENOVO: WYNIKI FINANSOWE ZA CZWARTY KWARTAŁ I CAŁY ROK 2023/24

Grupa Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) ogłosiła dziś wyniki za czwarty kwartał i cały rok obrotowy 2023/24. Po wznowieniu wzrostu w trzecim kwartale, Grupa odnotowała wzrost przychodów rok do roku we wszystkich grupach biznesowych w czwartym kwartale, przy czym przychody Grupy wzrosły o prawie 10% rok do roku do 13,8 mld USD, dochód netto podwoił się rok do roku do 248 mln USD, a udział przychodów ze sprzedaży komputerów innych niż PC osiągnął historycznie wysoki poziom 45%. Wyniki Grupy za czwarty kwartał i całą drugą połowę roku pokazują, jak Lenovo poradziło sobie z ubiegłorocznym spowolnieniem w branży, wykorzystało ogromne możliwości rozwoju oferowane przez sztuczną inteligencję i przyspieszyło tempo rozwoju całej działalności. Przychody za cały rok obrotowy wyniosły 56,9 mld USD, a dochód netto 1 mld USD. W drugiej połowie roku obrotowego Lenovo osiągnęło wzrost przychodów o 6% rok do roku, a marża netto odbudowała się po spadku rok do roku w pierwszej połowie do stałego poziomu w drugiej połowie.

czytaj więcej

Aleksandra Dąbrowska

Junior Account Executive

Publicis Media

Agnieszka Kowalska

Account Manager

Publicis Media

Bartosz Dul

Junior Account Manager

Publicis Media