Douglas
Informacje prasowe

Florence by Mills - marka kosmetyków gwiazdy Stranger Things - od dziś dostępna w Douglas

Lista przynależnych kategorii publikacji

Florence by Mills - marka kosmetyków stworzona przez Millie Bobby Brown,  aktorkę znaną z serialu Stranger Things, od dziś dostępna jest na Douglas.pl.

Marka Florence by Mills skierowana jest nie tylko fanów gwiazdy popularnego serialu Netflix, ale także nastolatek, które z jednej strony chcą rozpocząć przygodę z makijażem, a jednocześnie chcą zadbać o swoją skórę.

 

Naturalny skład i insta friendly opakowania!

W ofercie Florence by Mills znajdują się produkty do makijażu i pielęgnacji młodej cery, która wymaga specjalnego traktowania. Charakteryzują się czystym, ekologicznym składem, bogatym w nawilżające składniki, mającymi podkreślać naturalny blask młodej cery. W produktach nie ma składników pochodzenia zwierzęcego.  Kosmetyki nie były również testowane na zwierzętach, dlatego posiadają certyfikat PETA.

Millie Bobby Brown proponuje swoim fankom kosmetyki kolorowe - maskarę o naturalnym i bezpiecznym składzie, apetyczne błyszczyki, paletę cieni oraz produkty do pielęgnacji, wśród których są nawilżające żele i mleczka do oczyszczania twarzy.

Wszystkie produkty są w unikalnych, pastelowych opakowaniach, w najmodniejszym w tym sezonie kolorze lawendowym. Doskonale wpasują się nie tylko na półkach i kosmetyczkach, ale także na instagramowych zdjęciach!

 

Florence by Bobby Brown dostępne wyłącznie na Douglas.pl

Marka dostępna jest od 15 kwietnia w internetowej perfumerii Douglas.pl. Zakupów można dokonywać również za pomocą aplikacji Douglas, w której dodatkowo można przetestować makijaż z wykorzystaniem konkretnych produktów.

Douglas.pl to obecnie największa w Polsce autoryzowana perfumeria internetowa. Na Douglas.pl dostępnych jest ponad 25 tys. produktów, wśród których znajdziemy ponad 320 marek z kategorii zapachów, pielęgnacji, makijażu i akcesoriów beauty. Douglas od roku rozszerza ofertę skierowaną do młodych klientów wprowadzając do sprzedaży nowe marki, takie jak The Ordinary, Mario Badescu, Kora Organics, Bare Minerals czy Resibo.

 

Załączniki

docx

20200415_Florence_nowa marka_w_Douglas.docx

docx 198,8 kB
pobierz
Crosscategory-beautyvisual-florence-by-mills-keyvisual-millybobbybrown-0122 - Web Rendition.jpeg

Crosscategory-beautyvisual-florence-by-mills-keyvisual-millybobbybrown-0122 - Web Rendition

jpeg 1,4 MB
pobierz
Crosscategory-product-florence-by-mills-circle.jpeg

Crosscategory-product-florence-by-mills-circle

jpeg 1,0 MB
pobierz
Crosscategory-product-florence-by-mills-tower-unlimited - Original File.jpg

Crosscategory-product-florence-by-mills-tower-unlimited - Original File

jpg 35,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Ewa Sadowska

Head of Content Marketing & PR

Douglas


O Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Wielokanałowa oferta sprzedaży - sklepy stacjonarne, sklep internetowy i aplikacja mobilna - a także stale wzbogacane portfolio ponad 38 000 produktów, sprawiają, że Douglas jest liderem na rynku beauty. Nasz największy atut to ponad 20 000 wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, aby nasi klienci czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu - szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla nich wyjątkowym doświadczeniem.  W Polsce Douglas posiada 140 perfumerii w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.