Douglas przekazał ponad 1200 produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Jest to gest podziękowania i wsparcia dla służby medycznej zmagającej się z bezpośrednio z pandemią koronawirusa.
- Zdajemy sobie sprawę, jak wiele sił i środków jest potrzebnych, by zapewnić szpitalom i pracownikom medycznym podstawowe wyposażenie. Wyobrażamy sobie dodatkowy stres, jaki przechodzą osoby pracujące na co dzień w warunkach epidemii. Jednocześnie nowe procedury, maseczki i kombinezony stanowią dodatkowe obciążenie dla skóry. Dlatego postanowiliśmy podzielić się z personelem medycznym tym, co oferujemy na co dzień naszym klientom – kosmetykami pielęgnacyjnymi - mówi Agnieszka Mosurek Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.
W połowie marca sieć perfumerii Douglas została zamknięta na okres 7 tygodni w ramach ogólnopolskich rozporządzeń rządowych związanych z zaleceniami sanitarnymi w okresie pandemii. Od 4 maja wszystkie perfumerie Douglas wznowiły działalność. W czasie pandemii mocno rozwinęła się sprzedaż w sklepie internetowym, który oprócz standardowego asortymentu wprowadził do sprzedaży wiele nowych, start-upowych marek kosmetycznych. Wśród nich jest wiele polskich marek, tworzonych przez małe, kilkuosobowe firmy. Dzięki obecności na jednej z największych kosmetycznych platform internetowych w Polsce małym firmom udało się znacząco zwiększyć widoczność w sieci
i dotrzeć do nowych odbiorców.
O Douglas
Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Wielokanałowa oferta sprzedaży - sklepy stacjonarne, sklep internetowy i aplikacja mobilna - a także stale wzbogacane portfolio ponad 38 000 produktów, sprawiają, że Douglas jest liderem na rynku beauty. Nasz największy atut to ponad 20 000 wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, aby nasi klienci czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu - szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla nich wyjątkowym doświadczeniem. W Polsce Douglas posiada 140 perfumerii w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.