Douglas
Informacje prasowe

Douglas z nowymi perfumeriami w Chełmie i Kołobrzegu

Lista przynależnych kategorii publikacji

Do sieci perfumerii Douglas w Polsce w połowie maja dołączają dwie nowe lokalizacje – w Chełmie i Kołobrzegu. W nowoczesnych, eleganckich przestrzeniach na klientów czeka szeroki wybór kosmetyków ponad 370 międzynarodowych i polskich marek, a w ich doborze, zgodnie z indywidualnymi preferencjami i potrzebami, pomoże zespół ekspertów Douglas. W perfumeriach obowiązują obostrzenia i zasady bezpieczeństwa związane z testowaniem produktów.

Pierwsza z nowo otwartych perfumerii znajduje się w uruchomionej niedawno Galerii Chełm. Sklep o powierzchni blisko 200 m2 usytuowany jest na parterze i czynny w godzinach otwarcia centrum handlowego - od poniedziałku do czwartku między 9:00 a 21:00, a w piątki i soboty od 9:00 do 22:00. W piątek z kolei otwarta zostanie perfumeria w kołobrzeskiej galerii handlowej Hosso II przy ul. Armii Krajowej 10, w ścisłym centrum miasta. Perfumeria zajmująca ponad 195 m2 powierzchni będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, w niedzielę 10:00 – 20:00.

Nowe perfumerie Douglas urządzone są w nowoczesnej stylistyce. We wnętrzach dominuje biel.  Zastosowano w nich podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów. Na klientów czekają w nich produkty ponad 370 marek. Wśród nich są nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także marki medyczne, jak Norel Dr Wilsz, organiczne i naturalne, takie jak Mario Badescu, marki makijażowe - Nudestix, Dior, Lancome. W asortymencie Douglas znajdziemy także produkty nowych konceptów, zdobywających popularność szczególnie wśród młodych odbiorców, np. The Ordinary czy St. Tropez. Firma systematycznie poszerza także portfolio polskich marek – w nowych perfumeriach znajdziemy m.in. produkty Yonelle, Dr Irena Eris, Proraso, Neonail.

- Jak wynika z badań rynku, które przeprowadziliśmy w kilku krajach europejskich, Polacy cenią w Douglas bezpośredni dostęp do szerokiej gamy produktów, dobrą cenę w stosunku do jakości, profesjonalną obsługę, ale przede wszystkim doświadczenie zakupowe i atmosferę. Ważnym elementem oferty jest więc doradztwo naszych konsultantów w zakresie pielęgnacji i makijażu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. – Obecnie ze względu na pandemię, musieliśmy ograniczyć możliwości testowania kosmetyków. Zarówno produkty do makijażu , jak i pielęgnacyjne mogą być aplikowane wyłącznie przez konsultantów z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Douglas w ostatnich latach poczynił szereg inwestycji, obejmujących modernizację i ekspansję sieci perfumerii stacjonarnych,  dzięki czemu firma umocniła pozycję lidera branży kosmetycznej w Europie. W Polsce działają obecnie 142 perfumerie Douglas, zlokalizowane w ponad 70 miastach.


O Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Wielokanałowa oferta sprzedaży - sklepy stacjonarne, sklep internetowy i aplikacja mobilna - a także stale wzbogacane portfolio ponad 38 000 produktów, sprawiają, że Douglas jest liderem na rynku beauty. Nasz największy atut to ponad 20 000 wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, aby nasi klienci czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu - szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla nich wyjątkowym doświadczeniem.  W Polsce Douglas posiada 140 perfumerii w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.