Domowe i wyjazdowe komplety klubu Olympique de Marseille na sezon 2020/2021
Warszawa, 15 czerwca, 2020 r. — PUMA Football i Olympique de Marseille prezentują nowe stroje domowe i wyjazdowe na sezon 2020/21. Hasło "Le cOMbat Continue" podkreśla waleczność piłkarzy i przygotowuje zespół do wyzwań w nadchodzącym sezonie.
OLYMPIQUE DE MARSEILLE STROJE DOMOWE
Komplet domowy jest inspirowany kulturą architektoniczną Marsylii. Koszulka zawiera charakterystyczne linie symbolizujące kluczowe struktury i budynki znajdujące się na terenie całego miasta. Stroje, w których drużyna zagra na Stade Vélodrome, zachowują emblematyczne kolory klubu: biel i lazurowy błękit. Posiadają także klasyczny, okrągły kołnierz z żebrowanymi mankietami i wyhaftowanym z tyłu napisem "Olympique de Marseille". Herb klubu umieszczony został w okolicy serca.
OLYMPIQUE DE MARSEILLE STROJE WYJAZDOWE
Wyjazdowy komplet powstał w oparciu o unikalne dzielnice i wielokulturowe DNA Marsylii. Nowa koszulka, w której piłkarze zagrają „na wyjeździe”, reprezentuje bogatą różnorodność dzielnic miasta. Występujące w projekcie ikoniczne zabytki, symbolizują jedność ludzi. Granatowa koszulka posiada kołnierz w kolorze lazurowo-błękitnym z obręczą mankietów wypełnioną złotymi detalami. Z tyłu kołnierza znajduje się wyhaftowany napis "Olympique de Marseille", a w okolicy serca herb klubu.
Nowe komplety meczowe oraz zestawy treningowe są już dostępne w oficjalnych sklepach Olympique de Marseille, na stronach OM.fr, PUMA.com, a także u wybranych partnerów handlowych na całym świecie.
Zdjęcia kompletów: https://fastcat.puma.com/transfer/b507aa8ad42c9e8aa9b467d9803f4eb2d3786f69ccfc33bbd734bc249a59dde5
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.