Trzeci komplet AC Milan inspirowany włoską modą haute couture
Warszawa, 17 sierpnia 2020r. - Firma PUMA i klub AC Milan prezentują trzeci komplet strojów piłkarskich. Zagrają w nim męskie, damskie i młodzieżowe zespoły w sezonie 2020/21. Trzeci zestaw inspirowany jest pionierską włoską modą haute couture – mediolańską alta moda.
Mediolan jest uważany za jedną ze światowych stolic mody - symbol luksusu, wyrafinowania i jakości. Aby uczcić miasto i włoską modę, PUMA stworzyła unikalny trzeci komplet AC Milan, używając wzoru będącego synonimem krawiectwa.
Wzór Houndstooth charakteryzuje się sprawdzonym wyglądem, składającym się z powtarzającego się bloku geometrycznego. Pochodzi on ze Szkocji i tradycyjnie wykorzystuje ciemną i jasną, naprzemienną kratę. Szybko stał się podstawowym wzorem w wełnianych garniturach i odzieży, często wykorzystywanym we włoskiej modzie. W celu uwzględnienia specyficznego dla Mediolanu szczegółu, PUMA obróciła oryginalny wzór o 45 stopni, tym samym podkreślając literę „M”.
David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport w PUMA, powiedział:
Trzeci zestaw AC Milan jest inspirowany kultowym motywem. Przyglądaliśmy się temu jak miasto i kultura Mediolanu wpływają na świat. Mediolan jako stolica mody sprawił, że logicznym wyborem było czerpanie inspiracji z tak silnych wpływów kulturowych. Dlatego też chcieliśmy przywrócić do życia klasyczny wzorzec celebrowania kultury miasta przez pryzmat mody. Nigdy wcześniej Mediolan nie miał zestawu wykorzystującego tę modną paletę kolorów, po raz pierwszy w historii połączyliśmy też wzór alta moda z koszulką AC Milan.
Z kolei Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer w AC Milan skomentował:
Mediolan to centrum elegancji. Niezależnie od tego, czy jest to architektura, design, sztuka, czy też moda, niewiele miast może z nim konkurować. Inspirując się architektonicznym blaskiem Mediolanu, stworzyliśmy wraz z PUMA stroje domowe. Chcieliśmy czerpać inspirację również z faktu bycia stolicą mody dzięki czemu powstał trzeci komplet. Niezwykle innowacyjna koszulka, która natychmiast spełniła nasze oczekiwania – wierzymy, że jej kolorystyka przypadnie do gustu nie tylko fanom AC Milan. Doskonały produkt, który ukazuje międzynarodowej publiczności piękno stylu życia i kultury Mediolanu.
Nowa koszulka jest wyposażona w technologię termoregulacji PUMA, która zapewnia ulepszony system zarządzania wilgocią w celu utrzymania idealnej temperatury ciała. W połączeniu z laserowo wycinaną perforacją z przodu i żakardem z tyłu, koszulka oferuje najnowsze osiągnięcia w zakresie dopasowania i mobilności dla optymalnej wydajności piłkarzy.
Trzeci komplet AC Milan jest dostępny od dzisiaj na stronie PUMA.com, w sklepach PUMA, oficjalnych sklepach AC Milan, store.milan.com oraz u wybranych partnerów na całym świecie.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.