93:20 PUMA i Manchester City prezentują nowy strój domowy w hołdzie bramce, która wyznaczyła nową erę dla City
Warszawa, 14 lipca 2021r. - PUMA zaprezentowała dziś nowy, domowy strój Manchesteru City inspirowany kultowym golem (93:20) z niesamowitego sezonu 2011/12, który był jednym z najwspanialszych momentów w historii Premier League i Manchesteru City.
Wyjątkowy sezon 93:20 odbija się echem w nowym, domowym stroju The Citizens w postaci powtarzającej się na całej powierzchni grafice cyfrowego zegara. W ten sposób PUMA razem z Manchesterem City chciała oddać hołd niezwykłemu pokoleniu piłkarzy, a także bramce zdobytej w ostatniej chwili, która przypieczętowała wygranie Premier League. Koszulkę domową uzupełniają niebieskie spodenki i skarpetki.
Sezon 2011/12 dla Manchesteru City okazał się prawdziwym dreszczowcem. Rozpoczął się od podpisania wielu ekscytujących kontraktów, a zakończył bramką w ostatniej minucie spotkania, która zapewniła klubowi pierwszy tytuł mistrzowski Premier League. Od tego historycznego momentu City pięciokrotnie w ciągu ostatnich dziesięciu sezonów zajmowało pierwszą pozycję na najwyższym poziomie rozgrywkowym w Anglii.
"Bycie świadkiem tego momentu to coś, czego nigdy nie zapomnę. Kiedy padł gol, wiedzieliśmy, że właśnie dokonaliśmy czegoś wyjątkowego" - powiedział Micah Richards, legenda Manchesteru City. "Liga wisiała na włosku, a potem gol w ostatniej minucie, w taki sposób, jaki moim zdaniem nigdy nie zostanie powtórzony. Nowe stroje domowe są hołdem dla jednego z najwspanialszych momentów w historii City".
Nowa koszulka The Citizens łączy 100% poliestru pochodzącego z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić dopasowanie i mobilność, jednocześnie utrzymując sportowca w stałym komforcie.
Stroje domowe Manchesteru City na sezon 2021/2022 są już dostępne na stronie PUMA.com, w sklepie Etihad Stadium Store, mancity.com/shop oraz u wybranych partnerów handlowych.
PUMA x First Mile
Jednocześnie po raz pierwszy w kolekcji przedmeczowej Manchesteru City wykorzystano inicjatywę recyklingową PUMA i First Mile, przekształcając odpady plastikowe w produkty.
First Mile to sieć skupiająca się na ludziach, która wzmacnia mikroekonomię, współpracuje ze społecznościami zbierającymi odpady na Tajwanie, Haiti i Hondurasie, tworząc miejsca pracy oraz zmniejszając zanieczyszczenie środowiska. Tegoroczna kolekcja wykonana jest w co najmniej 84% z plastiku pokonsumenckiego zebranego na Tajwanie.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.