Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022
Warszawa, 29 lipca 2021 r. – PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która wykorzystuje piłkę nożną do podnoszenia świadomości i dostępu do wody pitnej.
Jedna na trzy osoby na świecie nie ma dostępu do wody zdatnej do spożycia. Wyzwanie jest duże, dlatego PUMA nawiązała współpracę z Cityzens Giving oraz oficjalnym partnerem klubu w zakresie technologii wodnych - Xylem. Firmy będą wspólnie realizować innowacyjny globalny program, łączący piłkarską edukację na temat wody, warunków sanitarnych i higieny oraz dostępu do wody.
Ambitnym celem inicjatywy jest dotarcie do ponad 10 000 młodych osób na trzech kontynentach, skupiając się na miastach takich jak: Manchester, São Paolo, Buenos Aires i Bombaj. Program rozpoczął się od stworzenia wieży czystej wody w Bombaju, która zapewni bezpieczne i długoterminowe dostawy wody pitnej dla 1800 osób dziennie.
Tom Pitchon, Director of City Football Foundation powiedział: "Jesteśmy dumni, że możemy wykorzystać stroje wyjazdowe do podnoszenia świadomości problemów związanych z dostępem do wody na całym świecie. Upełnomocnienie naszej globalnej sieci Młodych Liderów do wykorzystania piłki nożnej jako platformy do rozwiązywania problemów społecznych jest podstawą działalności Cityzens Giving, a praca, którą rozpoczynamy z naszymi partnerami PUMA i Xylem pomoże poprawić życie tysięcy ludzi na całym świecie. Stroje wyjazdowe są wyrazem tego, co reprezentuje nasz klub i jesteśmy zachwyceni, że w tym sezonie koszulka zostanie wykorzystana do podkreślenia istotnej kwestii, jaką jest dostęp do czystej wody."
Na nowej, rzucającej się w oczy koszulce pojawiają się kropelki wody, podkreślające program dostępu do wody i Cityzens Giving. Herb klubu, logotypy PUMA, a także sponsorów Etihad i Nexen mają opalizujące kolory, przypominające efekt światła przebijającego się przez krople wody.
Stroje wyjazdowe Manchesteru City 2021/2022
Oprócz zwiększenia dostępu do czystej wody w społecznościach, PUMA zmniejsza ilość odpadów wodnych i zużycie wody podczas produkcji strojów wyjazdowych. Firma wykorzystała innowacyjny proces produkcji Dope Dye, aby drastycznie zmniejszyć ilość wody i barwników zużywanych podczas produkcji.
"Współpracujemy z Manchesterem City i jego partnerami, aby wspierać społeczności i nadal zwiększać poziom zrównoważonego rozwoju" - powiedział Heiko Desens, Global Creative Director and Innovation w PUMA. "Wraz ze wspieraniem programów bezpiecznej wody, wykorzystaliśmy innowacyjny proces produkcji Dope Dye, aby znacznie zmniejszyć poziom zużycia wody w porównaniu do tradycyjnych sposobów barwienia materiałów. Proces Dope Dye umożliwia nam barwienie surowców przed ich dzierganiem na materiał włókienniczy, co pozwala pominąć wodochłonny proces barwienia przędzy lub dzianiny. Dodatkową zaletą tej metody jest poprawa trwałości kolorów poprzez zmniejszenie blaknięcia kolorów po praniu lub ekspozycji na światło, co jest ważne w przypadku produktów o wysokiej wydajności."
Nowa koszulka wyjazdowa The Citizens łączy 100% poliestru pochodzącego z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić bezkompromisowe dopasowanie i mobilność, jednocześnie utrzymując sportowców w stałym komforcie.
Stroje wyjazdowe Manchesteru City są już dostępne na stronie PUMA.com, mancity.com, w sklepie stacjonarnym na Etihad Stadium, a także u wybranych partnerów handlowych.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.