PUMA w wyjątkowym wydarzeniu prezentuje trzecie komplety 10 europejskich drużyn
Warszawa, 19 sierpnia 2021 r. – PUMA zaprezentowała wczoraj innowacyjne zestawy koszulek dla dziesięciu europejskich klubów partnerskich. Oficjalna prezentacja odbyła się na specjalnym pokazie ‘The Show’ streamowanym na oficjalnym kanale PUMA na platformie YouTube.
Aby zaprezentować nowe stroje klubowe, PUMA przygotowała "The Show", wyjątkowy program poprowadzony przez znaną dziennikarkę sportową Kelly Somers. W ramach wydarzenia, kibice mogli po raz pierwszy zobaczyć nowe komplety klubów takich jak: AC Milan, Manchester City, Valencia C.F, Borussia Mönchengladbach, Olympique de Marseille, Stade Rennais F.C., Shakhtar Donieck, Fenerbahçe, Krasnodar i PSV Eindhoven. Na pokazie można było również zobaczyć zawodników, którzy w najbliższym sezonie zagrają w trzecich kompletach. Wśród nich znaleźli się: Olivier Giroud, Fernandinho, Dimitri Payet, Esme Morgan, Laura Giuliani, Yunus Musah, i wielu innych.
Fani mieli również szansę wygrania każdej z prezentowanych koszulek w trakcie trwania wydarzenia. Do Kelly dołączyli również Senior Product Line Manager Yannick Maspimby i Senior Graphic Designer Ulrich Planer, aby przybliżyć uczestnikom inspiracje stojące za projektem.
PUMA po raz kolejny przekracza granice, tym razem w ramach ruchu Faster Football. Trzecie zestawy to przede wszystkim odważne wyrażanie klubowej tożsamości połączone z zupełnie nowym podejściem, łączącym piłkę nożną i kulturę streetwearową.
W każdym modelu zmieniono położenie klubowego emblematu i umieszczono go z tyłu pod kołnierzykiem. Wybrane koszulki uzupełniają to innowacyjne wykorzystanie herbu klubu w postaci powtarzającej się grafiki wtłoczonej w materiał. Najbardziej rzucającą się w oczy cechą koszulek jest umieszczenie w centralnym miejscu nazwy klubu, wyhaftowanej z przodu koszulki czcionką dostosowaną do potrzeb każdej z drużyn, z logotypem PUMA umieszczonym powyżej, aby dodać równowagi wizjonerskiemu projektowi.
„Naszym celem było rzucenie wyzwania tradycyjnym projektom koszulek piłkarskich. Chcieliśmy spojrzeć na stroje świeżym okiem i przesunąć granice tak daleko, jak to tylko możliwe. Łatwo jest być ostrożnym, ale my chcemy zmienić wizerunek tradycyjnego modelu strojów piłkarskich.” - powiedział Carl Tuffley, Senior Head of Design Manager Teamsport. „Trzecie zestawy są szansą na odważne działania, więc chcieliśmy ponownie ożywić koszulki i obrać nowy kierunek. Aby upamiętnić tę wyjątkową premierę, chcieliśmy również zaprezentować wszystkie 10 zestawów w innowacyjny sposób, dając fanom ekskluzywne treści, zapewniając również kontakt z gwiazdami klubów oraz możliwość wygrania koszulek podczas trwania pokazu.”
Zestawy zostały wykonane w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu i są wyposażone w zaawansowaną technologię termoregulacyjną PUMA dryCELL, która zapewnia bezkompromisowe dopasowanie oraz swobodę ruchów, gwarantując sportowcom komfort w trakcie gry. PUMA zastosowała również innowacyjny proces produkcji Dope Dye, aby ograniczyć zużycie wody i barwników podczas produkcji, co dodatkowo sprzyja realizacji celu, jakim jest tworzenie bardziej przyjaznych dla środowiska produktów.
Zestawy są już dostępne na stronie PUMA.com, w klubowych sklepach internetowych, a także w sklepach stacjonarnych wybranych partnerów handlowych.
TRZECIE KOMPLETY PUMA
AC MILAN
AC Milan Third Kit Player Images
AC Milan Third Kit Product Images
MANCHESTER CITY
Manchester City Third Kit Player Images
Manchester City Third Kit Product Images
Manchester City Combo Player Images
OLYMPIQUE DE MARSEILLE
Olympique de Marseille Third Kit Player Images
Olympique de Marseille Third Kit Product Images
VALENCIA C.F
Valencia Third Kit Player Images
Valencia Third Kit Product Images
BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Borussia Mönchengladbach Third Kit Player Images
Borussia Mönchengladbach Third Kit Product Images
PSV EINDHOVEN
PSV Eindhoven Third Kit Player Images
PSV Eindhoven Third Kit Product Images
STADE RENNAIS F.C.
Stade Rennais F.C. Third Kit Player Images
Stade Rennais F.C. Third Kit Product Images
FENERBAHÇE
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.