PUMA prezentuje pierwszą lifestyle'ową kolekcję Neymara Jr.
Warszawa, 30 września 2021r. - PUMA nawiązała współpracę z Neymarem Jr. przy tworzeniu jego pierwszej kolekcji lifestyle'owej, która celebruje życiową podróż piłkarza z São Vicente do Paryża. Jako współtwórca kolekcji, piłkarz zawarł w niej znaczące elementy inspirowane jego korzeniami z Brazylii oraz osobistymi doświadczeniami, zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej.
Pierwsza w historii marki lifestyle’owa kolekcja Neymara Jr. nawiązuje do życia piłkarza, a zwrot "Blessed", który ma wytatuowany na plecach, jest jednym z kluczowych elementów nowych produktów PUMA. Jest to słowo, które opisuje wdzięczność piłkarza i stanowi wyraz tego, jak czuje się w swoim życiu i karierze. Projekty zawierają także jedno z ulubionych zdań piłkarza, które z czasem stało się jego życiową mantrą:
"Nie zawsze chodzi o to, by być najlepszym czy najwspanialszym, ale o to, by inspirować przyszłe pokolenia"
Nowa kolekcja obejmuje szeroki wybór obuwia, w tym najnowszy model Wild Rider, odzież (taką jak bluzy z kapturem, bomberki, koszulki czy spodnie cargo), a także akcesoria - czapki, kapelusze i plecak. Sam piłkarz był zaangażowany w projekt od samego początku. Reprezentant Brazylii był inicjatorem pomysłów dotyczących kolekcji, dzielił się tym, co mu się podobało w kwestii designu, a nawet wybierał materiały.
„Zespół autentycznie mnie wysłuchał i zrozumiał, jaką historię chcę opowiedzieć. Kolekcja jest inspirowana moją przeszłością oraz tym kim jestem jako osoba, a nie jako piłkarz. Wymienialiśmy się pomysłami na temat designu i detali, które zaadaptowaliśmy. Byłem bardzo zaangażowany w projekt, a wizja tego, czym chciałem się podzielić, zmaterializowała się dzięki PUMIE” powiedział Neymar Jr.
Jednym z najważniejszych aspektów dla Neymara podczas projektowania tej kolekcji było skupienie się na komforcie i stworzeniu czegoś, co można nosić codziennie. Produkty charakteryzują się minimalizmem, a grube tkaniny i wysokiej jakości detale uwydatniają elementy kolekcji.
„Neymar Jr. stworzył coś, co sam z przyjemnością będzie nosił – chciał zrobić coś dla siebie, ale także dla swoich fanów. Stąd dość stonowany wygląd kolekcji, który ma zainteresować szerokie grono odbiorców” dodaje dyrektor kreatywny PUMA, Heiko Desens.
Kolekcja PUMA x Neymar Jr. utrzymana w kolorystyce czerni oraz jasnej szarości z żółtymi akcentami jest już dostępna na stronie PUMA.com i u wybranych partnerów handlowych. Najnowsze modele PUMA x Neymar Jr. Wild Rider's będą dostępne pod koniec listopada.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.