PUMA nawiązuje współpracę z Sarą Björk Gunnarsdóttir - kapitanką reprezentacji Islandii
Lista przynależnych kategorii publikacji
Warszawa, 5 października 2021 r. – PUMA łączy siły z gwiazdą Olympique Lyon oraz kapitanką reprezentacji Islandii - Sarą Björk Gunnarsdóttir. Na początku przyszłego roku, w ramach platformy PUMA „She Moves Us”, zostaną zaprezentowane różne treści (w tym specjalny film dokumentalny) nawiązujące do historii nowej ambasadorki marki - od okresu ciąży do powrotu do sportu na najwyższym poziomie.
Kanały społecznościowe PUMA pokażą życie Sary w trakcie i po ciąży, przedstawione zostaną reżimy treningowe oraz wgląd w jej życie jako matki, łączącej życie rodzinne z karierą zawodową. Realizowany przez markę film dokumentalny zapewni widzom możliwość przyjrzenia się codziennym zmaganiom zawodniczki, która staje przed wyzwaniem powrotu do profesjonalnego sportu po porodzie. Sara Björk Gunnarsdóttir podzieli się refleksjami o przebytej drodze, harmonogramach treningów podczas ciąży czy poradach i fachowych wskazówkach profesjonalistów podczas procesu odbudowywania formy.
Wiele sportsmenek staje przed wyzwaniami i niepewnościami związanymi z losem ich kariery w zderzeniu z perspektywą ciąży. Niektóre z nich muszą przejść na wcześniejszą emeryturę.
„Zakładanie rodziny, będąc jednocześnie profesjonalnym sportowcem, nie jest proste. Chcę udowodnić, że po ciąży można wrócić do zawodowej kariery i grać na najwyższym poziomie. Mam nadzieję, że zainspiruję kobiety i pokażę, że istnieje możliwość, aby nie wybierać między domowym ogniskiem a pracą” powiedziała Sara Björk Gunnarsdóttir.
"Kobiety-sportowcy stają przed wieloma wyzwaniami w swojej karierze, a ciąża może być jednym z nich. Kiedy Sara przyszła do nas z wiadomością o swojej sytuacji, chcieliśmy ją wesprzeć w każdy możliwy sposób. Piłkarka zdecydowała, że będzie to świetna okazja, aby opowiedzieć o swojej podróży i pokazać zawodniczkom, że można być najlepszą sportsmenką i jednocześnie założyć rodzinę. Jesteśmy zachwyceni, że Sara poprosiła nas o udział w tym procesie i że dzieli się swoimi doświadczeniami. Wierzymy, że nasza współpraca zainspiruje kobiety na całym świecie" dodaje Matthias Baeumer, General Manager BU Teamsport.
PUMA zachęca do oglądania materiałów związanych z nową współpracą, które będą się pojawiać co miesiąc na kanałach PUMA Football na Instagramie i Twitterze. Film dokumentalny o Sarze Björk Gunnarsdóttir pojawi się na początku 2022 r. na kanale PUMA w serwisie YouTube.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com