Warszawa, 5 stycznia 2022 r. – Rekordzista świata w sprincie, Usain Bolt, w wywiadzie wideo z firmą PUMA podzielił się swoją refleksją na temat motywacji do zostania największym sprinterem wszech czasów.
W ramach kampanii „Only See Great” PUMA odkrywa ścieżki kariery swoich ambasadorów, którzy dzielą się własnymi doświadczeniami dotyczącymi drogi do osiągania wielkości, pokonywania przeciwności oraz ufania swojemu instynktowi.
W specjalnym wywiadzie wideo, sprinter Usain Bolt opowiada o niezwykłych występach lekkoatletycznych, począwszy od swoich pierwszych sukcesów i niepowodzeń, aż do momentu stania się żywą legendą.
„Jako junior miałem ogromny talent, ale wchodząc na poziom seniorski, byłem jeszcze w pewnym sensie młody i naiwny. Czułem, że nie muszę ciężko pracować, aby konkurować na wysokim poziomie” - powiedział sportowiec.
„Mój słaby występ na Igrzyskach Olimpijskich w 2004 roku w Atenach skłonił mnie do refleksji. Powiedziałem sobie wtedy: jeśli chcesz być najlepszy i chcesz zdobyć złoty medal, musisz być bardziej oddany, musisz pracować ciężej” – dodaje Bolt.
Jamajski sprinter w czasie swojej kariery zdobył wiele tytułów i medali, przy okazji bijąc niejeden rekord świata. Podkreśla jednak, że „moja sportowa dominacja przez te wszystkie lata jest bardzo ważna dla spuścizny, którą zbudowałem. Każdy może wygrać jedną Olimpiadę, ale wygrać trzy z rzędu to niemały wyczyn. Starałem się utrzymywać motywację oraz koncentrację, aby dominować, trenować i pracować na najwyższym poziomie”.
Usain Bolt szczerze przyznaje, że bardzo żałuje braku występu podczas Igrzysk Olimpijskich 2020 w Tokio: „kiedy oglądałem Olimpiadę, naprawdę za nią zatęskniłem. Zwłaszcza oglądając sprint na 100 metrów mężczyzn. Brak udziału Jamajczyka w finale sprawił, że chciałem tam być. Należy jednak wspomnieć, że po raz kolejny reprezentantki Jamajki spisały się znakomicie”.
Odnosząc się do zainicjowanej przez PUMA kampanii „Only See Great”, najszybszy człowiek świata podkreśla, że: „wielkość to po prostu bycie sobą i dominowanie na wysokim poziomie przez lata, a także robienie rzeczy, których nikt wcześniej nie zrobił”.
Pomysł na kampanię PUMA „Only See Great” został zainspirowany przez ikonę kultury, przedsiębiorcę i filantropa Shawna "JAY-Z" Cartera, który powiedział:
“I only see great. I don’t see good. I don’t see compromise. We should always strive to make something great, something that will last”. (Widzę tylko perfekcję. Neguję przeciętność. Powinniśmy zawsze dążyć do stworzenia czegoś wielkiego, czegoś, co przetrwa).
Aby obejrzeć pełny wywiad z Usainem Boltem, proszę kliknąć w poniższy link: https://youtu.be/gJMxh9djDoY
###
Materiały graficzne:
###
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 14 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.