Puma
Informacje prasowe

93:20 – PUMA CELEBRUJE 10-LECIE SŁYNNEGO GOLA SERGIO AGÜERO

Warszawa, 9 maja 2022 r. – Firma PUMA i Manchester City zaprezentowały limitowaną edycję koszulki przedmeczowej oraz specjalny model butów piłkarskich ULTRA, aby uczcić 10 rocznicę legendarnego gola Sergio Agüero, który na zawsze zapisze się w historii klubu z Manchesteru.

WYJĄTKOWA KOSZULKA 93:20

Przedmeczowa koszulka w białym kolorze, posiada jasnoniebieskie pasy oraz granatowe i złote detale. Kultowy gol uwieczniony został wewnątrz pasów dzięki wykorzystaniu archiwalnych zdjęć momentu, w którym Sergio Agüero poprowadził Manchester City do zdobycia tytułu mistrza Anglii. Aby upamiętnić rok 2012, w którym padła legendarna bramka, wypuszczona zostanie limitowana edycja koszulek, z unikalnym numerem umieszczonym na dolnym ściągaczu i napisem 93:20 na karku. „The Citizens” wystąpili w koszulkach  przed domowym meczem ligowym z Newcastle United w niedzielę 8 maja.

93:20 PUMA ULTRA

PUMA uczciła kultową bramkę również za pomocą specjalnej edycji butów piłkarskich ULTRA, zaprojektowanych w tej samej kolorystyce, co korki PUMA v1.11, które w 2012 roku miał na sobie Sergio Agüero. W hołdzie tej bramce powstało jedynie 120 par limitowanych butów w kolorystykach Nrgy BlueGreen Glare. Na cholewce korków znajdziemy słowa Martina Tylera „Manchester City are still alive here”, z kolei na podeszwie uwieczniono słynny okrzyk komentatora - Agüeroooooooooo!

W modelu 93:20 ULTRA 1.4 zastosowano ultralekką technologię MATRYXEVO, łączącą techniczne przędze Carbon i przezroczyste przędze Mono, które wspólnie tworzą materiał o wysokich parametrach technicznych. Cholewka buta jest połączona z wewnętrznym systemem SPEEDCAGE, zapewniającym lekkość i wsparcie stopy.  Buty wyposażone są w unikalną podeszwę zewnętrzną PEBA SpeedUnit z DNA kolców biegowych PUMA.

"To dla mnie wielki zaszczyt. Przeżyłem wiele niesamowitych lat w Manchesterze City, ale gol na 93:20 był jednym z najbardziej wyjątkowych. Atmosfera na stadionie, wielki powrót, zdobycie tytułu – nigdy nie doświadczyłem czegoś takiego. Mam nadzieję, że Citizens są dumni." – powiedział Sergio Agüero. "Jestem ambasadorem PUMA od ponad 10 lat. Uważam stworzenie przez nich tej specjalnej koszulki i buta za piękny gest, który przywołuje tak wiele emocji z tego wyjątkowego dnia."

Wyjątkowa koszulka będzie dostępna od 13 maja na stronie PUMA.com oraz u wybranych partnerów handlowych. Korki 93:20 ULTRA będą dostępne od 13 maja wyłącznie w sklepie na Etihad Stadium, mancity.com/shop i Pro Direct Soccer.

 

Zdjęcia:

Buty 93:20 ULTRA

Koszulki przedmeczowe 93:20

Kolekcja 93:20

Wideo:

93:20 Sergio Agüero

Załączniki

docx

220509 Kolekcja 9320 dla Manchester City informacja prasowa

docx 1,1 MB
pobierz
Kolekcja 9320.jpg

Kolekcja 9320

jpg 640,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Krzysztof Brodowski

Account Executive

MSL


PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.