93:20 – PUMA CELEBRUJE 10-LECIE SŁYNNEGO GOLA SERGIO AGÜERO
Warszawa, 9 maja 2022 r. – Firma PUMA i Manchester City zaprezentowały limitowaną edycję koszulki przedmeczowej oraz specjalny model butów piłkarskich ULTRA, aby uczcić 10 rocznicę legendarnego gola Sergio Agüero, który na zawsze zapisze się w historii klubu z Manchesteru.
WYJĄTKOWA KOSZULKA 93:20
Przedmeczowa koszulka w białym kolorze, posiada jasnoniebieskie pasy oraz granatowe i złote detale. Kultowy gol uwieczniony został wewnątrz pasów dzięki wykorzystaniu archiwalnych zdjęć momentu, w którym Sergio Agüero poprowadził Manchester City do zdobycia tytułu mistrza Anglii. Aby upamiętnić rok 2012, w którym padła legendarna bramka, wypuszczona zostanie limitowana edycja koszulek, z unikalnym numerem umieszczonym na dolnym ściągaczu i napisem 93:20 na karku. „The Citizens” wystąpili w koszulkach przed domowym meczem ligowym z Newcastle United w niedzielę 8 maja.
93:20 PUMA ULTRA
PUMA uczciła kultową bramkę również za pomocą specjalnej edycji butów piłkarskich ULTRA, zaprojektowanych w tej samej kolorystyce, co korki PUMA v1.11, które w 2012 roku miał na sobie Sergio Agüero. W hołdzie tej bramce powstało jedynie 120 par limitowanych butów w kolorystykach Nrgy Blue i Green Glare. Na cholewce korków znajdziemy słowa Martina Tylera „Manchester City are still alive here”, z kolei na podeszwie uwieczniono słynny okrzyk komentatora - Agüeroooooooooo!
W modelu 93:20 ULTRA 1.4 zastosowano ultralekką technologię MATRYXEVO, łączącą techniczne przędze Carbon i przezroczyste przędze Mono, które wspólnie tworzą materiał o wysokich parametrach technicznych. Cholewka buta jest połączona z wewnętrznym systemem SPEEDCAGE, zapewniającym lekkość i wsparcie stopy. Buty wyposażone są w unikalną podeszwę zewnętrzną PEBA SpeedUnit z DNA kolców biegowych PUMA.
"To dla mnie wielki zaszczyt. Przeżyłem wiele niesamowitych lat w Manchesterze City, ale gol na 93:20 był jednym z najbardziej wyjątkowych. Atmosfera na stadionie, wielki powrót, zdobycie tytułu – nigdy nie doświadczyłem czegoś takiego. Mam nadzieję, że Citizens są dumni." – powiedział Sergio Agüero. "Jestem ambasadorem PUMA od ponad 10 lat. Uważam stworzenie przez nich tej specjalnej koszulki i buta za piękny gest, który przywołuje tak wiele emocji z tego wyjątkowego dnia."
Wyjątkowa koszulka będzie dostępna od 13 maja na stronie PUMA.com oraz u wybranych partnerów handlowych. Korki 93:20 ULTRA będą dostępne od 13 maja wyłącznie w sklepie na Etihad Stadium, mancity.com/shop i Pro Direct Soccer.
Zdjęcia:
Wideo:
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.