Warszawa, 13 maja 2022 r. – PUMA wprowadziła dziś nową wersję kolorystyczną korków PUMA KING Platinum 21. Kultowy model powraca w klasycznych kolorach PUMA Black i Neon Citrus, niezmiennie zapewniając doskonały kontakt i kontrolę nad piłką.
Król boiska w nowych szatach
Słynący z ponad 50-letniego dziedzictwa model KING Platinum 21 został stworzony z myślą o nowoczesnych rozgrywających. Jedne z najbardziej kultowych butów piłkarskich powracają w nowej odsłonie, dzięki której każdy gracz będzie mógł przenieść swoją grę na wyższy poziom.
W korkach PUMA KING Platinum 21 zastosowano zupełnie nową technologię KINGForm, w której żebrowa struktura łączy się z miękką skórzaną cholewką w kluczowych obszarach styku z podłożem, zapewniając doskonałe czucie i kontrolę na boisku. W butach zastosowano również podeszwę zewnętrzną MoveKontrol Plate, która oferuje zawodnikom optymalną przyczepność. Specjalnie opracowany KomfortSystem, miękki środek oraz język z dzianiny, gwarantują najwyższy poziom wygody.
Korki PUMA KING Platinum 21, są już dostępne na stronie PUMA.com.
Zdjęcia:
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.