Puma
Informacje prasowe

Noc Błękitnego Księżyca: PUMA zorganizowała spektakularny pokaz świetlny z wykorzystaniem 300 dronów

Lista przynależnych kategorii publikacji

Warszawa, 23 maja 2022 r. – PUMA wspólnie z Manchesterem City świętuje kolejny tytuł mistrzowski „The Citizens”. Zwycięstwo było celebrowane w wielkim stylu, przy użyciu 300 dronów, aby uhonorować nowo koronowanych mistrzów Premier League 2021/22.

Podczas uroczystości ogłoszonej "Nocą Błękitnego Księżyca" PUMA zaprezentowała salwę honorową z 300 dronów, z widowiskowym pokazem niebieskiego światła, który był hołdem dla niezwykłego sezonu Manchesteru City po emocjonującym wyścigu o tytuł.

Zwycięstwo oznacza dla Manchesteru City ósmy tytuł mistrzowski w najwyższej klasie rozgrywkowej i czwarty w ciągu ostatnich pięciu lat.

Wyjątkowy pokaz „Night of the Blue Moon” dostępny jest tutaj.

 

Zdjęcia z pokazu:

Night of the Blue Moon

Załączniki

docx

20220523 Noc błękitnego księżyca

docx 330,7 kB
pobierz
Noc Błękitnego Księżyca.jpg

Noc Błękitnego Księżyca

jpg 219,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Michał Wędrychowski

Senior Account Executive

MSL


PUMA

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.