Noc Błękitnego Księżyca: PUMA zorganizowała spektakularny pokaz świetlny z wykorzystaniem 300 dronów
Lista przynależnych kategorii publikacji
Warszawa, 23 maja 2022 r. – PUMA wspólnie z Manchesterem City świętuje kolejny tytuł mistrzowski „The Citizens”. Zwycięstwo było celebrowane w wielkim stylu, przy użyciu 300 dronów, aby uhonorować nowo koronowanych mistrzów Premier League 2021/22.
Podczas uroczystości ogłoszonej "Nocą Błękitnego Księżyca" PUMA zaprezentowała salwę honorową z 300 dronów, z widowiskowym pokazem niebieskiego światła, który był hołdem dla niezwykłego sezonu Manchesteru City po emocjonującym wyścigu o tytuł.
Zwycięstwo oznacza dla Manchesteru City ósmy tytuł mistrzowski w najwyższej klasie rozgrywkowej i czwarty w ciągu ostatnich pięciu lat.
Wyjątkowy pokaz „Night of the Blue Moon” dostępny jest tutaj.
Zdjęcia z pokazu:
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.