PUMA oraz AC Milan przedłużają współpracę i otwierają "PUMA House of Football"
Lista przynależnych kategorii publikacji
Warszawa, 29 czerwca 2022 r. – Firma PUMA, wraz z klubem AC Milan, mają przyjemność ogłosić przedłużenie współpracy, która trwa od 2018 roku. Marka pozostanie Partnerem Głównym AC Milan, Globalnym Dostawcą Technicznym oraz Oficjalnym Partnerem Licencyjnym.
Owoce współpracy
AC Milan niedawno powrócił na szczyt włoskiej piłki nożnej z najmłodszą drużyną w historii, która zdobyła Scudetto, a także jest jedną z najmłodszych drużyn w Europie. W ramach przedłużenia współpracy, PUMA stanie się również oficjalnym partnerem tytularnym głównej siedziby AC Milan w Vismara Center, która jest bazą dla przyszłych talentów klubu oraz dla drużyny kobiecej. PUMA House of Football stanie się miejscem, w którym młode pokolenia piłkarzy i piłkarek z Mediolanu będą mogły się rozwijać i szlifować swój talent. W centrum będą się również odbywały aktywacje związane z marką i lokalną społecznością, wydarzenia partnerskie oraz inicjatywy kluczowe dla całego miasta.
PUMA i AC Milan należą do najbardziej innowacyjnych i postępowych marek w piłce nożnej. Ich współpraca opiera się na fundamentach wydajności i zrównoważonego rozwoju, które są realizowane poprzez innowacyjne i przyjazne środowisku produkty, budowanie kultury piłkarskiej, modę, wspieranie rozwoju młodzieży i ciągłe inwestycje w kobiecą piłkę nożną.
Kolejne kroki
Zgodnie z nowymi warunkami PUMA będzie nadal dostarczać odzież dla drużyn męskich, żeńskich i młodzieżowych, a także tworzyć produkty sportowe i lifestyle’owe, które będą nawiązywać do stylu, mody i kultury Mediolanu. W ten sposób obie marki będą zacieśniać współpracę poza boiskiem, tworząc innowacyjne i modne kolekcje, które nawiązują do kultury piłkarskiej i jednocześnie wzmacniają globalny wizerunek Mediolanu.
„To fantastyczny krok w naszym partnerstwie z AC Milan, klubu, który podobnie jak my koncentruje się na różnorodności, integracji, innowacyjności, wydajności i kulturze piłkarskiej.” – powiedział Bjørn Gulden, Chief Executive Officer PUMA. „Naszym celem jest wprowadzanie innowacji w zakresie wydajności i stylu życia na boisku i poza nim. Chcemy nadal utrzymywać status dwóch najbardziej zrównoważonych marek piłkarskich oraz wspierać kobiecą piłkę nożną. W ramach współpracy, PUMA zainwestuje również w Vismara Performance Center. Będzie to wyjątkowe miejsce wspierające rozwój przyszłych gwiazd AC Milan i jeszcze bardziej zintegruje ze sobą obie marki.”
„Jesteśmy niezmiernie dumni ze wspólnej podróży z naszym Partnerem Głównym, która trwa nieprzerwanie od 2018 roku. Przez lata współpracy wraz z firmą PUMA zbudowaliśmy solidne i autentyczne partnerstwo oparte na wydajności, kulturze piłkarskiej i wspólnych, postępowych wartościach.” – skomentował Ivan Gazidis, dyrektor generalny AC Milan. „Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem tego nowego rozdziału w naszej relacji. Będzie się ona mocno koncentrować na rozwoju kobiecej piłki nożnej i tworzeniu kolejnej generacji piłkarskich talentów. Oba te filary są podstawą naszej wizji Klubu.”
Zdjęcia:
Zdjęcia - PUMA House of Football
Wideo:
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.