PUMA wraz z AC Milan odwołują się do ducha Mediolanu w nowym, trzecim komplecie inspirowanym stylem i flagą miasta
Lista przynależnych kategorii publikacji
Warszawa, 23 sierpnia 2022 r. – firma PUMA prezentuje nowy, trzeci komplet AC Milan na sezon 2022/23, który będzie noszony przez drużyny męskie, kobiece i młodzieżowe w nadchodzących spotkaniach.
Duch Mediolanu
Trzeci komplet został stworzony z myślą o tych, którzy się wyróżniają i nigdy nie cofają się przed wyzwaniem. Na nowej, oliwkowo-zielonej koszulce została umieszczona grafika tonalna z flagą Mediolanu oraz wyjątkowy, monochromatyczny herb klubu. Subtelne, żółte akcenty dopełniają całość utrzymaną w odważnym stylu, charakterystycznym dla AC Milan.
„Mediolan to niezwykle dumne miasto przesiąknięte kulturą i stylem. Przy projekcie trzeciej koszulki chcieliśmy zrobić coś wyjątkowego i wykorzystaliśmy najnowsze trendy kolorystyczne, aby podkreślić aspekt przyszłościowego myślenia o modzie, które charakteryzuje Mediolan.” – skomentował Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel w PUMA. „Kolejnym kluczowym elementem zestawu jest integracja flagi Mediolanu, która została umieszczona w centralnej części koszulki. Chcieliśmy uhonorować w ten sposób pasję i dumę mieszkańców tego miasta.”
„Jesteśmy bardzo podekscytowani dzisiejszą premierą. Dzięki fantastycznej pracy naszego partnera, firmy PUMA, trzeci zestaw jest świetnym połączeniem naszego dziedzictwa oraz innowacyjnego ducha. Dzięki reinterpretacji symboli miasta w nowoczesnym stylu, udało nam się stworzyć wyjątkowy produkt, który można nosić zarówno na boisku, jak i poza nim.” – skomentował Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer AC Milan.
Nowy zestaw został stworzony w zgodzie ze strategią objętą przez PUMA i AC Milan. Marka oraz klub inspirują się stylem i kulturą Mediolanu, aby tworzyć wyjątkowe stroje, które sprawdzą się zarówno na boisku jak i poza nim. Kierunek ten widać w oficjalnej sesji zdjęciowej kampanii, w której występują lokalne mediolańskie talenty, twórcy i zawodnicy męskich i kobiecych drużyn AC Milan w stylowych i eleganckich aranżacjach.
Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE oraz technologii dryCELL, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy. Wszystkie koszulki są wykonane z materiałów pochodzących w 100% z recyklingu, poza obramowaniami i elementami ozdobnymi, co stanowi krok w stronę lepszej przyszłości.
Trzeci zestaw AC Milan na sezon 2022/23 będzie dostępny od 23 sierpnia w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w sklepie AC Milan oraz u wybranych partnerów handlowych.
Nowy zestaw zadebiutuje tego samego dnia, w trakcie spotkania z Bologna FC na stadionie San Siro, trzeciego dnia meczowego sezonu 2022/23 Serie A.
Zdjęcia:
Trzeci komplet AC Milan - zdjęcia z piłkarzami
Trzeci komplet AC Milan - zdjęcia produktowe
Wideo:
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.