PUMA i AC Milan prezentują 8-bitowe stroje stworzone we współpracy z marką KOCHÉ
Lista przynależnych kategorii publikacji
Warszawa, 23 lutego 2023 roku — PUMA, AC Milan oraz KOCHÉ przedstawiają kolekcję kapsułową, stworzoną wokół czwartego kompletu meczowego Milanu. Koszulka zawiera pikselową interpretację ikonicznych czerwonych i czarnych pasów klubu.
AC Milan x KOCHÉ
W nadchodzącym sezonie Paryska marka KOCHÉ zinterpretuje dziedzictwo AC Milan w nowej kolekcji inspirowanej stylem ulicznym. Jej elementy powstały przy wykorzystaniu najnowszych technologii, które zapewniają ubraniom najwyższą wydajność, zarówno na boisku, jak i poza nim. W kolekcji znajdą się m.in. czwarty zestaw meczowy AC Milan, zestaw bramkarski oraz kurtka przedmeczowa.
Wzór koszulki przedmeczowej został zainspirowany wirtualnym światem. Klasyczne czarno-czerwone paski powstały przy wykorzystaniu pikseli, które przywodzą na myśl 8-bitową grafikę. Całość projektu dopełniają złote akcenty.
„Piksele to atomy cyfrowych obrazów. Mogą przywodzić na myśl 8-bitowe gry, nostalgiczne grafiki
z wczesnych lat istnienia internetu, a także przybierać współczesną formę w postaci awatarów, które są tak widoczne w dzisiejszej popkulturze.” – mówi Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Apparel Licensed w PUMA.
Ideą współpracy PUMA, KOCHÉ i AC Milan jest połączenie świata cyfrowego z realnym. W ramach kolekcji, poza unikatowym wzorem odzieży sportowej, powstały też cyfrowe projekty naklejek na samochody
i koła, które zostaną dodane do gry Rocket League 8 marca. Po raz pierwszy w historii kolory europejskiego klubu pojawią się w grze studia Psyonix.
„Czwarty zestaw meczowy zaprojektowany przez PUMA i KOCHÉ idealnie odzwierciedla dążenia AC Milan do bycia pionierem i wyznacznikiem trendów. Dzięki unikalnemu połączeniu naszych czerwono-czarnych barw ze złotem oraz nowoczesnemu wzornictwu, zestaw ten łączy w sobie dziedzictwo i innowację, a także jest świadectwem zdolności AC Milan do łączenia piłki nożnej i mody w autentyczny sposób.” – mówi Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer w AC Milan.
„Praca nad tą kultową koszulką była dla mnie wielkim zaszczytem. Jestem fanką piłki nożnej, a AC Milan jest jednym z najbardziej ikonicznych klubów piłkarskich wszech czasów. Jestem bardzo dumna, że stroje projektowane we współpracy z KOCHÉ zapiszą się w historii klubu. Możliwość zagłębienia się w DNA AC Milan i reinterpretacja czarno-czerwonych pasów były prawdziwą przyjemnością.” – dodaje Christelle KOCHER, założycielka i dyrektorka kreatywna KOCHÉ.
Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE oraz technologii dryCELL, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy. Wszystkie koszulki są wykonane z materiałów pochodzących w 100% z recyklingu, poza obramowaniami i elementami ozdobnymi, co stanowi krok w stronę lepszej przyszłości.
Z okazji premiery nowego zestawu meczowego, PUMA, AC Milan i KOCHÉ organizują specjalny pop-up store w Mediolanie od 23 do 25 lutego, podczas Milan Fashion Week.
Kolekcja PUMA x AC Milan x KOCHÉ jest dostępna od dziś w sklepach PUMA, na PUMA .com, na KOCHE.fr, w sklepach AC Milan oraz u wybranych partnerów handlowych.
Nowa koszulka PUMA x AC Milan x KOCHÉ zadebiutuje w niedzielę 26 lutego, podczas meczu z Atalantaną na San Siro w meczu Serie A. Żeńska reprezentacja AC Milan będzie nosić nową koszulkę w pierwszym etapie półfinału Coppa Italia przeciwko drużynie AS Roma.
Zdjęcia:
PUMA x AC Milan x KOCHÉ Zdjęcia graczy
PUMA x AC Milan x KOCHÉ Zdjęcia produktowe
WIDEO:
YouTube: https://youtu.be/an6zVFGwDEI
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.
ROCKET LEAGUE
Rocket League, to gra, która zdobyła lub została nominowana do ponad 150 nagród „Gry Roku”. Jest jedną z najbardziej cenionych przez krytyków gier sportowych naszego. Rocket League to hybryda zręcznościowej piłki nożnej i samochodowego chaosu z intuicyjnym sterowaniem i płynną, opartą na fizyce rozgrywką. Gra Rocket League, jest dostępna na Nintendo Switch™, PlayStation®4, PlayStation®5, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC w Epic Games Store i zawiera niemal nieskończone możliwości personalizacji, rankingi i turnieje online, w pełni funkcjonalny tryb sezonowy offline, wiele rodzajów gier, swobodne i konkurencyjne mecze online oraz specjalne tryby, które pozwalają całkowicie zmienić zasady rozgrywki. Aby dowiedzieć się więcej o Rocket League, odwiedź stronę www.RocketLeague.com, polub ją na Facebooku i śledź na Twitterze @RocketLeague, gdzie znajdziesz wszystkie najnowsze aktualizacje i wiadomości od deweloperów.