PUMA i Manchester City prezentują strój domowy na sezon 24 i 25 inspirowane numerem 0161
Warszawa, 16 maja, 2024 — Firma PUMA wspólnie z Manchesterem City zaprezentowała dziś nowy strój domowy na sezon 24/25. Zaprojektowany z myślą o Manchesterze, błękitny strój posiada elementy numeru 0161 - jest to nawiązanie do korzeni klubu.
Manchester 0161 to coś więcej niż numer kierunkowy. Można go zobaczyć na słupach latarni, wydrukowanego na koszulkach, a nawet w formie tatuaży. To symbol tego, o co chodzi w byciu mieszkańcem Manchesteru – to poczucie przynależności, bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się znajdujesz.
W tym sezonie numer 0161 można zobaczyć wpleciony w wykończenia strojów domowych 24/25, a cały świat jest zaproszony do ich noszenia. Od wschodniego Manchesteru po Stambuł, od Northern Quarter po Norwegię, od Moss Side po drugi koniec świata.
Serena Gosling, Dyrektor ds. Zintegrowanych Doświadczeń Kibiców oraz Sprzedaży Detalicznej i Licencji, Manchester City, powiedziała: „Każdego roku nasze stroje dają nam możliwość nawiązania kontaktu z naszymi fanami w Manchesterze, Wielkiej Brytanii i na całym świecie, ponieważ koszulki i kolekcje ubrań są coraz bardziej popularnym symbolem fandomu. Włączając "0161" do tegorocznego zestawu domowego, czyli coś, co tak silnie wiąże się z Manchesterem, jesteśmy w stanie połączyć fanów na całym świecie z klubem i naszym miastem w zupełnie inny sposób".
„Cieszymy się również, że wszystkie repliki naszych koszulek są wykonane z użyciem inicjatywy PUMA RE:FIBRE, ponieważ wspólnie pracujemy nad bardziej zrównoważoną przyszłością".
Aby uczcić premierę nowego, domowego stroju Manchesteru City oraz kreatywność i kulturę miasta, w filmie premierowym PUMA wystąpił pochodzący z Manchesteru raper Mikey Taylor (Tays), który napisał i wykonał do niego ścieżkę dźwiękową.
Mówiąc o swoim zaangażowaniu w premierę, Tays powiedział: „Jako fan City, to spełnienie marzeń, aby napisać i wykonać utwór na premierę nowego zestawu domowego Manchester City 24/25, celebrując numer 0161 i to, co znaczy być mieszkańcem Manchesteru. Uwielbiam sposób, w jaki jest to odzwierciedlone w projekcie koszulki. Mam nadzieję, że fani na całym świecie poczują ten utwór i nie mogę się doczekać, kiedy drużyna wystąpi w tym stroju".
Marco Mueller, Starszy Kierownik ds. Zarządzania Linią Produktów w PUMA Teamsport Apparel, powiedział: „Ten zestaw uosabia dokładnie to, co oznacza bycie mieszkańcem i fanem Manchesteru City. To nasza szósta koszulka domowa z Manchesterem City. Niezależnie od tego, czy jesteś fanem z Manchesteru, czy z innego kraju, z dumą pokazujemy, co to znaczy pochodzić z Manchesteru”.
Marco kontynuował: „Po raz pierwszy od początku sezonu 24/25 nasze klubowe repliki koszulek są produkowane przy użyciu inicjatywy RE:FIBRE, która obejmie 35 klubów i ponad trzy miliony ubrań wykonanych z RE:FIBRE, tworząc bardziej cyrkularny i zrównoważony sposób produkcji strojów piłkarskich".
Proces RE:FIBRE koncentruje się na odpadach tekstylnych jako głównym źródle materiału do tworzenia nowych tkanin.
Materiał z recyklingu może być wielokrotnie wykorzystywany do ponownego przetworzenia bez utraty jakości - dzięki czemu RE:FIBRE jest bardziej długoterminowym rozwiązaniem w zakresie recyklingu poliestrowych odpadów włókienniczych.
Nowa koszulka domowa z Manchesteru jest dostępna zarówno w wersji Replica, jak i Authentic, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, aby zapewnić maksymalny komfort.
Zaprojektowana z myślą o fanach, koszulka Replica łączy ten sam sportowy wygląd z technologią odprowadzania potu dry-CELL, która zapewnia suchość i wygodę na trybunach, nawet w najbardziej napięte dni meczowe. Idealna zarówno na dzień meczu, jak i do noszenia na co dzień, wersja Replica jest wykonana z innowacyjnej technologii recyklingu RE:FIBRE firmy PUMA i zawiera co najmniej 95% przetworzonych odpadów tekstylnych.
Oryginalna koszulka, która będzie noszona przez Jacka Grealisha, Kyle'a Walkera i Alexa Greenwooda na boisku, a także przez fanów na całym świecie, jest wykonana z tkaniny ULTRAWEAVE firmy PUMA, zmniejszającej obciążenie i tarcie, oraz ma atletyczne dopasowanie zapewniające wydajność na elitarnym poziomie.
Ponadto gracze na całym świecie będą mogli zobaczyć nowy zestaw Manchester City w popularnej grze Fortnite i w stworzonych przez graczy światach. W ramach pierwszej w swoim rodzaju kampanii, PUMA i Manchester City wybrały jedne z najpopularniejszych gier na platformie prowadzonych przez twórców, gdzie nowe stroje będą dostępne przez ograniczonym czasie.
Wszystkie pięć wybranych gier - w tym najpopularniejsza na platformie GO GOATED! - uruchomi integrację zestawów cyfrowych wraz z globalnym ujawnieniem nowych strojów. Gracze będą mogli również znaleźć cyfrowe stroje w Atlas Hiding Game, 2v2 Realistics, Chess, Ultimate Hide & Seek i Easy Obby.
Zestaw domowy Manchester City będzie dostępny w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w sklepie City na stadionie Etihad, na stronie mancity.com/shop oraz u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 16 maja.
Zdjęcia:
Zawodnicy Manchester City w Strojach Domowych
Manchester City Strój Domowy Produkt
Wideo:
YouTube Link: https://youtu.be/WnVsbyBaL_Y
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.