Puma
Informacje prasowe

PUMA i AC Milan świętują dziedzictwo Rossonerich, wprowadzając na rynek domowy strój na sezon 24 i 25

Warszawa, 23 maja, 2024 — Firma sportowa PUMA i AC Milan zaprezentowały domowy strój klubu na sezon 2024/25, płynnie łącząc historię Rossonerich z przyszłością designu koszulek.

Nic nie mówi o piłkarskim dziedzictwie tak, jak czerwono-czarne pasy stroju AC Milan. Jest to synonim sukcesu, pasji i stylu - od 1899 roku od murawy aż po ulice.

Tam, gdzie czerwień spotyka się z czernią, piłka nożna spotyka się z rodziną, a klasyczne kolory to – prawdziwa esencja Milanismo. Reprezentują one pasję, która niczym krew płynie w żyłach fanów oraz tradycję przekazywaną z pokolenia na pokolenie i noszoną przez najlepszych zawodników, którzy kiedykolwiek grali na murawie.

Klasyczny styl nowej koszulki, z czerwono-czarnymi paskami i białymi detalami, jest nawiązaniem do 125-letniej historii klubu, celebrowanej również poprzez specjalną naszywkę z tyłu koszulki - która będzie obecna we wszystkich zestawach PUMA w tym sezonie. Charakterystyczną cechą nowego stroju jest napis "Social Club Institution" na wewnętrznym kołnierzu, który symbolizuje niezłomne zaangażowanie klubu w kwestie społeczne oraz podkreśla rolę AC Milan jako instytucji społecznej i kulturalnej zaangażowanej w promowanie pozytywnych zmian społecznych, zgodnych z jej wartościami.

Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan, skomentował: „Nowy zestaw domowy AC Milan jest świadectwem naszego bogatego dziedzictwa Milanismo, które jest w stanie zgromadzić ponad 500 milionów fanów na całym świecie. Ta koszulka uosabia ducha pasji, poświęcenia i innowacji, który jest definicją naszego klubu. Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować ten specjalny strój, który odzwierciedla nasze zaangażowanie w doskonałość piłki nożnej oraz pokazuje naszą rolę jako instytucji społecznej i kulturalnej".

Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, dodał: „AC Milan to coś więcej niż klub - to symbol efektywności na najwyższym poziomie, który chcemy połączyć z innowacjami w zakresie wydajności, wzornictwa i technologii. Dzięki klasycznym kolorom nowy strój podkreśla to, jak miłość do AC Milanu była przekazywana przez pokolenia, z Mediolanu prosto na resztę świata".

Marco kontynuował: „Po raz pierwszy od początku sezonu 2024/25 nasze klubowe repliki koszulek są produkowane przy użyciu procedury RE: FIBRE, która obejmie 35 klubów i ponad trzy miliony ubrań wykonanych tą technologią, tworząc bardziej cyrkularny i zrównoważony sposób produkcji koszulek piłkarskich".

Proces RE:FIBRE koncentruje się na odpadach włókienniczych jako głównym źródle materiału do tworzenia nowych tekstyliów. Materiał z recyklingu może być wielokrotnie wykorzystywany do ponownego użycia bez utraty jakości, co czyni RE:FIBRE bardziej długoterminowym rozwiązaniem.

Replika koszulki łączy ten sam wygląd z funkcją odprowadzania potu dry-CELL, która zapewnia suchość i wygodę. Idealna zarówno na dzień meczu, jak i do noszenia na co dzień. Jest ona również wykonana w innowacyjnej technologii recyklingu RE:FIBRE firmy PUMA i zawiera co najmniej 95% przetworzonych odpadów włókienniczych - dzięki czemu koszulka jest zarówno modnym akcentem, jak i symbolem sportowej doskonałości oraz zrównoważonego rozwoju. Łączy w sobie wszystko, co ma ogromne znaczenie dla fanów Milanu.

Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan, również podzielił się komentarzem na temat inicjatywy RE:FIBRE: „Podejmując działania takie jak RE:FIBRE, AC Milan stara się budować lepszą przyszłość dla następnego pokolenia fanów piłki nożnej, podkreślając znaczenie zrównoważonego rozwoju i naszych wartości na arenie międzynarodowej".

Koszulka Authentic będzie noszona przez zawodników AC Milan na boisku San Siro jak i przez fanów na całym świecie. Została ona wykonana z materiału PUMA ULTRAWEAVE, który zmniejsza jej wagę i tarcie oraz ma sportowe dopasowanie, tym samym zapewniające wydajność na najwyższym poziomie.

Nowy strój domowy AC Milan 2024/25 zadebiutuje na boisku podczas ostatniego domowego meczu sezonu na San Siro przeciwko Salernitanie, a także będzie noszony przez pierwszą drużynę podczas meczu towarzyskiego z AS Romą w Perth w Australii 31 maja.

Zestaw domowy AC Milan 2024/25 jest dostępny od 23 maja w sklepach PUMA i na PUMA.com oraz we wszystkich oficjalnych sklepach AC Milan, na store.milan.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie.

 

Zdjęcia:

AC Milan Strój Domowy

AC Milan Strój Domowy Zawodnicy

Wideo:

YouTube Link: https://youtu.be/EdR89wz8bew

 

 

Załączniki

docx

20240523 PUMA i AC Milan świętują dziedzictwo Rossoneri, wprowadzając na rynek strój domowy na sezon

docx 1,1 MB
pobierz
Grafika AC Milan.png

Grafika AC Milan

png 1,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Julia Madusiok

Junior Account Executive

MSL Group

Krzysztof Brodowski

Account Executive

MSL


PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w  Herzogenaurach w Niemczech.