PUMA kontynuuje swoją największą kampanię marketingową na mistrzostwa EURO i COPA
Warszawa, 13 czerwca, 2024 – Firma PUMA rozpoczęła drugi rozdział swojej pierwszej od 10 lat ogólnoświatowej kampanii marki „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do”. Nowy etap jest w pełni poświęcony mistrzostwom UEFA Euro 2024 i 2024 Copa América.
Tego lata PUMA rusza z dwiema odsłonami globalnej kampanii, w której firma opowiada historię swoich najlepszych piłkarzy. Ponieważ szybkość zawsze była charakterystycznym elementem marki PUMA, nowy rozdział pokazuje, jak bardzo jest ona ważna w piłce nożnej i nie tylko. Kiedy gracze są na boisku, mają jedynie sekundę na reakcję i podjęcie decyzji. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” – oznacza postrzeganie sportu i kultury sportowej w inny sposób – taki, w którym wygrywają najszybsi.
„Dążymy do wzmocnienia obecności naszej marki poprzez kompleksową strategię medialną, która łączy tradycyjne kanały z innowacyjnymi technologiami, aby zaangażować naszych konsumentów. W naszych działaniach kładziemy szczególny nacisk na media społecznościowe, wykorzystując nasz zespół ambasadorów i influencerów. Ponadto zamierzamy zbadać nowe możliwości w celu stworzenia ekscytujących doświadczeń” – powiedział Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu.
Max Pollack, współzałożyciel i partner zarządzający MATTE Projects, agencji partnerskiej dla tej kampanii, powiedział: „Współpraca z PUMA przy okazji kampanii »Forever. Faster.« była dla MATTE wyjątkowym doświadczeniem. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z tak zaufanym i myślącym o przyszłości partnerem, a zwłaszcza z jego centralą, ponieważ wspólnie kształtujemy nową platformę. Osoby zmieniające reguły wygrywają, ponieważ widzą grę z innej perspektywy. Jest to coś, w co głęboko wierzymy i cieszymy się, że PUMA w pełni realizuje tę zasadę, aby triumfować w tym roku pełnym sportowych wydarzeń”.
Spin-offy kampanii „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” z okazji mistrzostw EURO i COPA América wystartowały 6 czerwca i będą promowane we wszystkich kanałach, takich jak media społecznościowe, telewizja, PR, reklamy zewnętrzne i punkty sprzedaży na całym świecie. Dwa filmy i wspierające je materiały kreatywne przedstawiają zawodników PUMA – Antoine'a Griezmanna, Christiana Pulisica, Javiera „Chicharito” Hernándeza, Kaia Havertza, Memphisa Depaya, Neymara Juniora i Sergio Agüero. Jeszcze w tym roku PUMA zaprezentuje filmy marki i materiały kreatywne przygotowane specjalnie na Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024.
EURO film marki: https://youtu.be/6LAjqlNrHdI?si=W2MD4uLMC9yDV1gX
COPA film marki: https://www.youtube.com/watch?v=6p8mwt-fIzU.
Zdjęcia: LINK.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
MATTE to nowojorska firma kreatywna działająca na skrzyżowaniu rozrywki i reklamy, założona przez Bretta Kincaida, Matthew Roweana i Maxa Pollacka.
MATTE tworzy holistyczne platformy dla marek, artystów i instytucji w zakresie treści, technologii cyfrowych i empirycznych, jednocześnie rozwijając i produkując oryginalne IP w filmie i rozrywce na żywo dla globalnej rzeszy fanów. Portfolio klientów MATTE obejmuje współpracę z takimi markami jak The Macallan, KITH, Cartier, Audemars Piguet i YSL Beauté, a także współpracę z artystami od Ye do Virgila, Jay-Z do Jeffa Koonsa, Jamesa Blake’a do Peggy Gou.